اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سینمای جوان سنندج اعلام کرد

حضور 12 فیلم از کردستان در جشنواره منطقه‌ای افلاک

خبرگزاری فارس: سرپرست انجمن سینمای جوان سنندج از حضور 12 فیلم از کردستان در دوازدهمین جشنواره منطقه‌ای افلاک خبر داد.

حضور 12 فیلم از کردستان در جشنواره منطقه‌ای افلاک

سیروس ثنایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: سایه‌ای برای پدر از فرزاد مرادی، دختر آدم از ئاکو زندکریمی، صدای مرد از هیوا صوفیه، روژمیر از ارسطو مفاخری، سمفونی از لیلا باغ پیرا، سکوت از نظیر میرزایی، میراث از برهان احمدی، ملودی سنگ از پرویز رستمی، دایره شاد رنج‌ها از هیوا امین‌نژاد، خیابان‌ها همیشه بیدارند از امیرغلامی، بال دستان از محمدرضا باعبانی و آخرین روز نگهبانی از آذر منصوری از فیلم‌های راه یافته استان کردستان به بخش مسابقه جشنواره منطقه‌ای افلاک لرستان است.

وی با اشاره به تغییر زمان برگزاری دوازدهمین جشنواره منطقه‌ای افلاک افزود: دوازدهمین جشنواره منطقه‌ای افلاک (خرم آباد) به مدت سه روز از 19 تا 21 ماه جاری در لرستان برگزار می‌شود.

 

حضور فیلمساز بانه‌ای در جشنواره ماگما نیوزلند

سرپرست انجمن سینما جوان سنندج از حضور فیلمساز بانه‌ای در جشنواره ماگما نیوزلند خبر داد و اضافه کرد: جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «ماگما» نیوزیلند میزبان یک فیلم ایرانی از استان کردستان است.

وی بیان کرد: فیلم مستند 17 دقیقه‌ای مرز شکسته ساخته کیوان کریمی کارگردان بانه‌ای به نمایندگی از ایران در این جشنواره حضور دارد و با فیلم‌هایی از کشورهای بلژیک، فرانسه، استرالیا، برزیل، انگلیس، اسپانیا، آلمان، هند، ایتالیا، جمهوری چک، لهستان و... رقابت می‌کند.

سرپرست انجمن سینما جوان سنندج با اشاره به اینکه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «ماگما»  26 تا 29 آوریل در شهر اتروا نیوزیلند برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره مختص نمایش فیلم‌های کوتاه زیر 15 دقیقه است اما هر سال چند فیلم بلندتر از 15 دقیقه را نیز می‌پذیرد.

ثنایی در پایان خاطرنشان کرد: جشنواره «ماگما» علاوه بر نمایش فیلم‌ها برای فیلمسازان حاضر در جشنواره ورک‌شاپ فیلمسازی برگزار می‌کند.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول