اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گردهمایی مدیران کل استان فارس تاکید شد

تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در دستگاه‌های اجرایی

خبرگزاری فارس: در گردهمایی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان فارس بر ساماندهی نیروهای انسانی در فرآیند اداری و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی تاکید شد.

تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در دستگاه‌های اجرایی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، معاون راهبردی منابع انسانی رئیس جمهور در گردهمایی بررسی طرح تحول اداری که با حضور مدیران استان فارس برگزار شد، با اشاره به اهداف کلان دولت در بحث ساماندهی نیروی انسانی و نتایج مثبت آن در فرآیند اداری، اظهار داشت: منطقی‌سازی، از جمله محورهای اجرای طرح تحول اداری به شمار می‌رود که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز قرار داشته است.

هاجر تحریری نیک صفت، ضابطه‌مند شدن فعالیت‌ها را از دیگر نتایج ساماندهی نیروی انسانی دانست و افزود: انتظار داریم تمام دستگاه‌های اجرایی، در اجرای این قانون، نهایت همکاری را با ما داشته باشند و در این راستا نیز آماده شنیدن پیشنهادات و نقطه نظرات آنان برای رفع نواقص این طرح هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس نیز در این جلسه با اشاره به موضوع تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در دستگاه‌های اجرایی این استان، گفت: تاکنون در بیش از 40 دستگاه اجرایی فارس، روند تبدیل وضعیت این نیروها انجام شده است و بیش از 11 دستگاه نیز در حال عملیاتی کردن آن هستند.

عبدالحسین نافیان افزود: مراحل ابتدایی این طرح به صورت مناسبی اجرا شده و باید برای مراحل بعدی برنامه‌ریزی‌های بیشتری انجام شود.

این جلسه با پرسش و پاسخ با محوریت تبدیل وضعیت نیروهای دستگاه‌های اجرایی این استان پایان یافت.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول