اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون بهداشت شورای شهر ساری:

شهرداری‌ها در سیاست‌های شهرسازی دخالت ندارند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون نظارت و بهداشت شورای شهر ساری گفت: شهرداری‌ها در حوزه شهرسازی حضور پررنگی دارند، ولی شاهد دخالت این نهاد در سیاست‌های شهرسازی نیستیم.

شهرداری‌ها در سیاست‌های شهرسازی دخالت ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، جمال باقری صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر ساری با اشاره به ماهیت برنامه‌های شهرسازی و ماموریت‌های شهرداری در حوزه فعالیت‌های شهری اظهار داشت: شهرداری‌ها در حوزه شهرسازی حضور پررنگی دارند، ولی شاهد دخالت این نهاد در سیاست‌های شهرسازی نیستیم.

باقری ادامه داد: رشد ناموزون شهرها ناشی از کمرنگ بودن نقش شهرداری در شهرسازی است.

این عضو شورای اسلامی شهر ساری بهره‌برداری از پروژه روگذر الغدیر را گامی برای رفع ترافیک در شهر ساری دانست و گفت: با بهره‌برداری از پل ولیعصر و الغدیر برخی کاستی‌ها برای تردد عابران وجود دارد که باید در اسرع وقت برطرف شود.

وی به اهمیت وجودی قشر کارگر پرداخت و اضافه کرد: ضروری است با تصویب قوانین جدید و ایجاد تناسب بین کارفرما و کارگر طبقه ضعیفی در جامعه نداشته باشیم.

باقری به تکمیل پل عابر پیاده در مسیر پل الغدیر اشاره کرد و ادامه داد: کانال هدایت آب در مسیر بلوار خزر اقدام برجسته‌ای از سوی شهرداری است که باید ساماندهی شود.

این عضو شورای اسلامی شهر ساری به پرداخت حقوق به‌موقع کارگران شهرداری ساری تاکید کرد و اذعان داشت: کارگران از لحاظ حقوق در مضیقه هستند و در این میان قراردادن پیمانکار و واسطه گاهی مزید بر علت می‌شود، اما اگر قرار است واسطه حذف شود باید راهکار قانونی آن پیدا شود.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول