اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزارت راه و شهرسازی

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری معرفی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری امروز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان استانی معرفی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مدیرکل سابق مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری بعدازظهر امروز در مراسم تودیع خود و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی این استان، اظهار کرد: در فروردین‌ماه سال 88 در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت 20 هزار متقاضی احداث واحد مسکونی مسکن مهر در این استان ثبت شد که در حال حاضر این آمار با 415 درصد رشد داشته است.

علی ابراهیمی با اشاره به تعداد پروانه‌ها ساخت مسکن مهر در این استان در سال 88، گفت: در سال 88 تنها یک هزار و 23 واحد مسکن مهر پروانه ساخت دریافت کرده است که در حال حاضر این تعداد به 12 هزار و 18 پرونده افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: از مجموع واحدهای در دست احداث یک هزار و 608 واحد در مرحله اتمام اسکلت، 3 هزار و 108 واحد در مرحله سفت‌کاری و نازک‌کاری رسیده است.

ابراهیمی با اشاره به افزایش اعتبار اختصاص یافته در راستای اتمام پروژه‌های مسکن مهر این استان، گفت: در ابتدا 3 میلیارد ریال اعتبار برای احداث و تکمیل پروژه‌های مسکن مهر این استان اختصاص داده شده است که در حال حاضر با رشدی معادل 368 درصدی به 7 میلیارد و 250 میلیون ریال افزایش یافته است.

وی بازگشایی گردنه باباولی در شهرک منظریه شهرکرد را گامی موثر در راستای تسریع‌بخشی به پروژه مسکن مهر استان برشمرد و گفت: با بازگشایی گردنه مسیر ارتباطی شهرک منظریه شهرکرد تسریع یافت.

مدیرکل سابق مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به دیگر اقدماات اجرایی در شهرک‌های مسکن مهر این استان، گفت: احداث چهار باب مسجد، احداث دو باب مدرسه در شهرک منظریه شهرکرد و یک مدرسه در شهرک الیه بروجن از دیگر اقدامات این سازمان در باب اجرایی شدن پروژه مسکن مهر در این استان محسوب می‌شود.

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری امروز با حضور معاون وزارت راه و شهرسازی در شهرکرد برگزار شد، در این مراسم علی علیخانی مدیرکل سابق راه و ترابری چهارمحال و بختیاری به‌عنوان مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری منصوب و از زحمات علی ابراهیمی مدیرکل سابق مسکن و شهرسازی این استان قدردانی شد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول