اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همراه تیم ملی

بانوی فوتسالیست قزوینی عازم روسیه می‌شود

خبرگزاری فارس: نایب‌رئیس هیئت فوتبال استان قزوین گفت: فاطمه اعتدادی ملی پوش قزوینی به همراه تیم ملی فوتسال بانوان برای حضور در مسابقات چهار جانبه عازم روسیه می‌شود.

بانوی فوتسالیست قزوینی عازم روسیه می‌شود

آمنه محمودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه تیم ملی در این رقابت‌ها سه دیدار را برگزار می‌کند، اظهار کرد: این مسابقات با حضور تیم‌های مجارستان، پرتغال و روسیه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اعتدادی یکی از بهترین گلزنان لیگ برتر باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، یادآور شد: این ملی‌ پوش قزوینی اسفند ماه سال گذشته در جریان دو دیدار دوستانه تیم ملی کشورمان با تیم ملی روسیه یکی از گل‌های ایران را وارد دروازه این تیم مطرح اروپایی کرد که بازی در نهایت با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید.

محمودی با بیان اینکه اعتدادی برای حضور در اردوی تیم ملی خود را آماده می‌کند، تصریح کرد: اردوی تیم‌های ملی قبل از آغاز این تورنمنت از دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری به مدت چهار روز در محل کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود.

سرمربی تیم حجاب قزوین اضافه کرد: اعتدادی بازیکن باهوشی است و نشان داده که در بازی‌های سخت می‌تواند خود را به خوبی در زمین بازی نشان داده و دستورات و تاکتیک‌های مورد نظر مربیان را در جریان بازی کاملا پیاده کند.

وی با بیان اینکه اعتدادی ماه گذشته به همراه تیم ملی کشورمان قهرمانی رقابت‌های فوتسال غرب آسیا را برای دومین بار در کارنامه ورزشی خود ثبت کرد، افزود: امیدوارم این بانوی شایسته قزوینی بار دیگر با گلزنی در این تورنمنت شایستگی و لیاقت خود را به اثبات برساند.

محمودی اضافه کرد: رقابت‌های فوتسال چهار جانبه روسیه از هجدهم تا بیست و دوم اردیبهشت ماه جاری به مدت چهار روز در مسکو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول