اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال آذربایجان‌غربی اعلام کرد

کمبود تماشاچی در مسابقات فوتسال غرب آسیا

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال آذربایجان‌غربی گفت: سومین دوره از مسابقات فوتسال غرب آسیا تعداد اندکی تماشاچی دارد و باید از توان آموزش و پرورش در این زمینه بهره بگیریم.

کمبود تماشاچی در مسابقات فوتسال غرب آسیا

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه عزیز حافظی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق آخرین نتایجی که از طرف بازیکنان و مسئولان دریافت شده میزبانی ارومیه بسیار قوی بوده و شایسته برگزاری مسابقات آسیایی و جهانی است.

وی افزود: ناظرین واف طی برگزاری این دوره از مسابقات امکانات و نیروی انسانی آذربایجان‌غربی را در حد بازی‌های آسیایی و جهانی اعلام کرده‌اند.

حافظی با تاکید بر حضور پررنگ جامعه رسانه و مطبوعات آذربایجان‌غربی در سومین دوره مسابقات فوتسال غرب آسیا، اذعان داشت: سیستم جدید و پویایی بیشتر خبرنگاران نسبت به دوره‌های قبلی باعث شده تا این دوره از مسابقات در مسیر خودش قرار گرفته و به نحو مطلوبی پوشش داده شود.

این مسئول ضمن تقدیر و تشکر از خبرنگاران در سومین دوره مسابقات فوتسال غرب آسیا، گفت: حضور پر رنگ خبرنگاران و حمایت آنها باعث شده احساس دلتنگی نکنیم.

وی در پایان حضور تماشاگران را کم‌رنگ اعلام کرده و گفت: انتظار داریم جوانان حضور بهتری در مسابقات و علی‌الخصوص بازی‌های ایران داشته باشند.

حافظی ادامه داد: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با آموزش و پرورش در آخرین بازی ایران حدود یک هزار نفر از دانش آموزان مشوق تیم ملی جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.

گفتنی است مسابقات فوتسال غرب آسیا از هشتم اردیبهشت سال جاری آغاز شده و این مسابقات تا سیزدهم اردیبهشت نیز ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول