اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشگاه آزاد ساری خبر داد

تشکیل مجمع نهج‌البلاغه در دانشگاه آزاد ساری

خبرگزاری فارس: دانشگاه آزاد ساری از تشکیل مجمع نهج البلاغه در دانشگاه آزاد ساری خبر داد.

تشکیل مجمع نهج‌البلاغه در دانشگاه آزاد ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد ساری، به منظور ایجاد زمینه‌های مناسب برای ترویج و آموزش معارف ارزشمند کتاب شریف نهج البلاغه و برنامه‌ریزی برای پژوهش پیرامون موضوع‌های کاربردی در نهج البلاغه، شورای عمومی مجمع نهج البلاغه دانشگاه آزاد اسلامی ساری در دانشکده علوم انسانی این واحد دانشگاهی تشکیل جلسه داد.

در این جلسه حجت‌الاسلام محمد خشنود مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی ساری طی سخنانی از نهج‌البلاغه به عنوان منشور تشیع یاد کرد و گفت: بهره‌گیری و عمل به معارف و دانش‌های نورانی نهج البلاغه سعادت دنیا و آخرت بشر را تضمین می‌کند و مجمع نهج‌البلاغه تلاش می‌کند تا بستر مناسب را برای تشکیل هسته‌های مطالعاتی و تحقیقی پیرامون نهج البلاغه و ورود عملی نهج البلاغه به زندگی جامعه دانشگاهی را فراهم کند.

در این جلسه که تعدادی از مسئولان این دانشگاه حضور داشتند در مورد برنامه‌ها و فعالیت‌های مجمع نهج البلاغه این واحد دانشگاهی بحث و تبادل نظر شد و تصمیم‌هایی گرفته شد.

برپایی نمایشگاه‌های متنوع با موضوع‌های مرتبط با نهج‌البلاغه، برپایی محافل انس با نهج‌البلاغه، برپایی همایش‌های علمی پیرامون نهج‌البلاغه، برگزاری مسابقات آموزشی پیرامون نهج‌البلاغه، شناسایی، معرفی و تشویق خادمان نهج‌البلاغه و هماهنگی برای انجام تحقیقات و پژوهش‌های کاربردی در زمینه نهج‌البلاغه بخشی از وظایف و اقدامات مجمع نهج‌البلاغه در دانشگاه آزاد اسلامی ساری است.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول