اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر ساری خبر داد

بهره‌برداری از کمربندی شمالی تا پایان سال جاری

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: براساس اظهارات متولی حوزه راهسازی تا پایان سال جاری کمربندی شمالی بهره‌برداری می‌شود.

بهره‌برداری از کمربندی شمالی تا پایان سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، فرامرز نقیبی صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه به مناسبت روز کارگر شهرداری ساری در پرداخت حقوق کارگران تسریع ایجاد کند، اظهار داشت: برخی گلایه‌ها در پرداخت با تاخیر حقوق کارگران وجود دارد که باید در شهرداری برطرف شود.

وی به بهره‌برداری از پل الغدیر در میدان خزر ساری اشاره کرد و یادآور شد: به مناسبت هفته شوراها عملیات اجرایی پارک 16 هزار متری در کوی اتحاد آغاز شد.

این مسئول آغاز عملیات اجرایی کارخانه زباله‌سوز و کمربندی شمالی را دو اتفاق مبارک عمرانی در ساری برشمرد و گفت: نتیجه پیگیری‌ها و جلساتی که درباره کمربندی شمالی داشتیم این شد که حوزه راهسازی متولی اجرای این پروژه معرفی شد و با تامین اعتبارات آماده اجرای آن است.

نقیبی عنوان کرد: همان طور که وزارت راه تاکید دارد تا پایان سال جاری شاهد اتمام کمربندی شمالی هستیم.

* پیشرفت شهری ملاک ارزیابی توسعه یافتگی است

رئیس کمیسیون فنی و عمران شورای شهر ساری نیز با اشاره به اینکه توسعه شهری شاخص توسعه یافتگی و ملاک ارزیابی قرار می‌گیرد، تصریح کرد: خیابان‌ها ملاک ارزیابی توسعه شهری است.

مهدی رضایی‌فرح‌آبادی چرخه مستمر اقتصاد را مانع تعطیلی کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی دانست و گفت: نباید شاهد تعطیلی کارخانه‌ها باشیم، این امر بیکاری را در جامعه رونق می‌دهد.

رئیس کمیسیون فنی و عمران شورای شهر ساری به وجود تحصیل‌کرده‌های بیکار در جامعه اشاره کرد و اذعان داشت: وجود تحصیل‌کرده بیکار، یک تهدید جدی است و باید برای رفع آن چاره‌اندیشی شود.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول