اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دهدشت:

کمربندی سوم دهدشت به طول 5 کیلومتر ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار دهدشت با اشاره به نیاز اساسی شهر دهدشت به کمربندی سوم جهت روان کردن بار ترافیک، از احداث این کمربندی به طول پنج کیلومتر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

کمربندی سوم دهدشت به طول 5 کیلومتر ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الله تقوی عصر شنبه در جمع اعضای شورای شهر و مالکین در جلسه رفع معارضات اجتماعی جهت احداث کمربندی سوم دهدشت اظهار کرد: توسعه فیزیکی و رشد جمعیت شهرهای ایران تا چند دهه پیش دارای افزایشی هماهنگ و متعادل بود و با بروز تحولات جدید از جمله خیابان‌کشی‌ها، شهرها به سرعت دچار دگرگونی شده‏اند.

شهردار دهدشت افزود: این دگرگونی‌ها به شکل افزایش سریع جمعیت و گسترش فیزیکی و شتاب‌آمیز شهرها و به صورت نامتعادل و ناهماهنگ بوده است.

تقوی خاطرنشان کرد: اگر‏ چه شهرها دارای گسترش فیزیکی وسیعی بوده‏اند اما در قالب این گسترش فیزیکی وسیع نیز تعادل برقرار نبوده و سطح زیرساخت شهری بیشتر تحت تسلط ساختمان‌های مسکونی بوده است.

وی با بیان این‌که جمعیت شهر دهدشت رو به افزایش است، تصریح کرد: برای رفع معضل تک هسته‌ای بودن شهر دهدشت احداث کمربندی سوم که نقش زیادی را در رفع تمرکز در مرکز شهر دارد ضروری به نظر می‌رسد.

این مسئول با بیان این‌که با احداث کمربندی سوم حمل و نقل آسان درون شهری روان خواهد شد، تاکید کرد: کمربندی سوم به طول پنج کیلومتر و عرض 45 متر در این شهر ایجاد خواهد شد.

شهردار دهدشت در ادامه گفت: عملیات چهار بانده کردن ورودی‌های سوق و چرام در حال انجام است که امیدواریم با تامین اعتبارات لازم به زیر بار ترافیک برود.

تقوی عنوان کرد: به دلیل توپوگرافی خاص شهر دهدشت و اینکه همواره در معرض سیل قرار دارد، قصد داریم با احداث سیل‌بند در کنار کمربندی سوم شهر را از خطر سیل در امان نگه داریم. 

وی گفت: امروز در تاریخ این شهر ثبت خواهد شد که بزرگان شهر دور هم جمع شدند تا با هم‌فکری مسئولان شهر برگ زرینی را برای عمران و آبادی بلاد‌شاپور جهت احداث کمربندی سوم و سیل‌بند ورق بزنند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول