اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه یک قم خبر داد

پیشرفت 80 درصدی رینگ کمربندی در منطقه یک قم

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه یک قم از پیشرفت 80 درصدی رینگ کمربندی در محدوده این منطقه خبر داد.

پیشرفت 80 درصدی رینگ کمربندی در منطقه یک قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، اکبر قلیچ با اعلام این خبر اظهار داشت: تکمیل رینگ کمربندی یکی از پروژه‌‌های مهم این منطقه است و تا پایان سال گذشته 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی گفت: شهرداری منطقه یک در سال 90 به اجرای طرح شهید روحانی با اعتباری بالغ بر200 میلیارد ریال اقدام کرده است.

شهردار منطقه یک قم افزود: همچنین شهرداری این منطقه در سال 90 به اجرای طرح چهل اختران با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد ریال پرداخته است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته اطراف مقبره شیخ اباصلت به منظور انجام فعالیت‌های عمرانی مورد تملک قرار گرفت، افزود: برای اجرای فاز اول این طرح  مبلغ 4 میلیارد و 200 میلیون  ریال و در فاز دوم این طرح مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون ریال هزینه شده است.

قلیچ اضافه کرد: همچنین در راستای بهسازی بافت فرسوده، جلسات مردمی در مساجد سطح منطقه در مسجد چهل اختران و مسجد جوب شور برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری منطقه یک در سال 90 پروژه‌های فنی و عمرانی زیادی را به انجام رسانده است، اذعان داشت: از پروژه‌های عمرانی انجام شده در این منطقه می توان به تکمیل رینگ کمربندی برای جمع آوری آب‌های سطحی با مبلغ یک میلیارد ریال اعتبار نام برد که تاکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی بیان کرد: همچنین در سال 90 احداث سرویس بهداشتی بوستان معلم با مبلغ 300 میلیون ریال آغاز شد که تاکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شهردار منطقه یک قم با اشاره به پیاده رو سازی خیابان طالقانی با مبلغ سه میلیارد ریال افزود:  محوطه سازی ساختمان ابتدای ناصر دیوان برای ایجاد فضای سبز شهری با مبلغ 600 میلیون ریال نیز از دیگر پروژه‌هایی است که به اتمام رسیده است.

قلیچ تصریح کرد: اجرا و تکمیل میدان میرزای قمی و کانال واقع در خیابان ناصر دیوان برای جمع آوری آب‌های سطحی خیابان آذر با مبلغ شش میلیارد ریال از دیگر اقدامات شهرداری منطقه یک در سال گذشته بود.

انتهای پیام/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول