اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساری خبر داد

تکمیل جاده کمربندی ساری در سال 91

خبرگزاری فارس: فرماندار ساری از تکمیل جاده کمربندی ساری طی سال 91 خبر داد و گفت: وزیر شهرسازی نسبت به تکمیل این پروژه در ساری قول مساعدت داد.

تکمیل جاده کمربندی ساری در سال 91

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید عباس حسینی نژاد بعدازظهر امروز در همایش دهیاران بخش مرکزی شهرستان ساری با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال حمایت از تولید ملی و کار ایرانی توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: دهیاران از برخی ظرفیت‌های موجود در روستاها برای ارتقای فعالیت‌های اقتصادی در روستاها و بخش‌ها گام بردارند.

وی تصریح کرد:  تعداد زیادی از روستاهای مازندران قابلیت پذیرش گردشگر را دارد که فقط با کمی همت و ابتکارات زمینه ایجاد کار و درآمد را در روستاها فراهم می‌کند.

فرماندار ساری در ادامه خواستار همکاری و هفکری دهیاران با شوراهای انقلاب اسلامی در روستاها شد و یادآور شد: همکاری و هفکری شوراها و دهیاران در روستاها موجب ارتقای فعالیت‌های اقتصادی در روستاها می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان ساری در ادامه خواستار ارائه عملکرد ماهانه دهیاران به اهالی روستاها شد و بیان داشت: دهیاران در نشست‌های مردمی، اقدامات و فعالیت‌های خود را به اطلاع مردم در روستاها برسانند زیرا عدم گزارش دهی موجب بدبینی است.

وی در ادامه با اشاره به همکاری مناسب دهیاران برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همکاری اقشار مختلف مردم در برگزاری انتخابات موجب عقب نشینی گروه 5+1 در استانبول شد و اعضای این گروه به این نتیجه رسیدند که مردم ایران خواهان انقلاب اسلامی ایران هستند.

حسینی نژاد در ادامه با اشاره به تعامل مناسب شوراهای انقلاب اسلامی روستاها با دهیاران در شهرستان ساری تاکید کرد: دهیاران روستاها زمینه فعالیت پایگاه‌ها مقاومت را فراهم کنند و فعالیت‌های فرهنگی در روستاها با محوریت پایگاه‌های مقاومت انجام شود.

وی در ادامه توسعه کار کشاورزی در روستاها را از اولویت‌های کار دهیاران در روستاهای ساری برشمرد و گفت: دهیاران سعی کنند برای ارتقای فعالیت‌های کشاورزی در روستاها راهکار مناسب ارائه دهند و نسبت به رفع موانع توسعه کشاروزی در روستاها اقدام کنند.

نماینده عالی دولت در ساری با بیان اینکه کشاروزی در روستاها همپای باغداری پیشرفت نکرد، گفت: در کنار باغداری و باغبانی زمینه ارتقای فعالیت‌های کشاورزی نیز در روستاها باید فراهم شود.

وی در ادامه با تمجید از فعالیت کارگروه‌های تشکیل شده توسط دهیاران در سطح روستاها یادآور شد: در این کارگروه‌ها زمینه‌ای فراهم شود تا در جلسات مختلف تعدادی از مدیران شهرستانی حضور پیدا کنند تا از نزدیک مشکلات روستاها مطرح و نسبت به رفع آن اقدام شود.

فرماندار ساری یکی از اولویت‌های اجرایی فعالیت عمرانی در روستاها را تکمیل طرح‌های هادی نیمه تمام روستایی عنوان کرد و گفت: تکمیل طرح‌های هادی نیمه‌تمام روستایی را با مسئولان بنیاد مسکن نیز مطرح کردم و بر اساس برنامه تا تکمیل طرح هادی نیمه تمام در روستاهای ساری طرح جدید هادی در روستاها اجرایی نشود.

وی از تکمیل جاده کمربندی ساری طی سال 91 خبر داد و گفت: وزیر مسکن و شهر سازی نیز نسبت به تکمیل این پروژه در ساری قول همکاری و مساعدت داد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول