اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کمیته امداد ماهنشان انجام شد

پرداخت وام کارگشایی به 367 خانوار مددجوی ماهنشانی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ماهنشان گفت: سال گذشته 367 مورد وام کارگشایی به خانوارهای مددجوی ماهنشانی پرداخت شد.

پرداخت وام کارگشایی به 367 خانوار مددجوی ماهنشانی

ذبیح‌الله غفاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: وام‌های پرداخت شده برای حل مشکل مددجویان ماهنشانی در راستای خرید لوازم خانگی، هزینه‌های درمانی و سایر مشکلات موردی خانوارهای زیر پوشش این نهاد بود.

وی یادآور شد: وام‌های کارگشایی که سال گذشته برای حل مشکل مددجویان ماهنشانی پرداخت شد، در قالب وام قرض الحسنه بلند مدت بود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ماهنشان با اشاره به اینکه سال گذشته در راستای پرداخت وام‌های کارگشایی به مددجویان ماهنشانی 2 میلیارد و 580 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، اضافه کرد: این رقم در مقایسه با سال قبل از آن 200 درصد افزایش داشته است.

وی همچنین تعداد کل وام‌های پرداختی توسط کمیته امداد ماهنشان در این زمینه را 701 مورد اعلام کرد و گفت: کمیته امداد برنامه‌های مختلفی را برای توانمند سازی مددجویان زیر پوشش انجام می‌دهد.

غفاری در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر 5 هزار و 200 صندوق صدقه در شهرستان ماهنشان وجود دارد، افزود: سال گذشته بیش از یک میلیارد ریال کمک مردمی از طریق صندوق‌های صدقه موجود در شهرستان ماهنشان جمع‌آوری شده است.

وی گفت: مبلغ صدقات پرداختی در شهرستان ماهنشان در سال گذشته در مقایسه با سال قبل از آن 33 درصد رشد داشته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ماهنشان با تقدیر از همراهی خیران و مردم در راستای کمک رسانی به نیازمندان تصریح کرد: مردم و خیران همیشه با کمک‌های خود کمیته امداد را در رسیدن به اهداف خود یاری کرده‌اند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول