اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پلی‌آف لیگ دسته اول بسکتبال اتفاق افتاد

شکست تیم شهید همت شهرضا برابر داماش لنگرود

خبرگزاری فارس: تیم شهید همت شهرضا در مرحله یک چهارم نهایی پلی‌آف لیگ دسته اول تن به شکست داد.

شکست تیم شهید همت شهرضا برابر داماش لنگرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، تیم بسکتبال شهید همت شهرضا که به عنوان نماینده استان اصفهان در لیگ دسته اول بسکتبال کشور حاضر است، در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی پلی‌آف برابر داماش لنگرود شکست را پذیرا شد.

این دیدار که شامگاه یک‌شنبه در ورزشگاه 22 بهمن لنگرود برگزار شد در نهایت با برتری 85 بر 73 به نفع داماش لنگرود خاتمه یافت.

در حالی که تا دقایق پایانی مسابقه تیم شهید همت با اقتدار از حریف خود پیشی گرفته بود اما در نهایت این تیم لنگرودی بود که با اختلاف 12 امتیاز موفق شد ضمن شکست تیم شهید همت، میزبانی بازی سوم را از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار فارس که از نزدیک تماشاگر این بازی بوده است، این دیدار در وضعیتی نامناسب و بدون در نظر گرفتن حساسیت و اهمیت مسابقه از سوی مسئولان برگزارکننده مسابقات برگزار شد.

در شرایطی که به علت توهین مکرر تماشاگران تیم داماش و پرتاب اشیاء و مواد محترقه، بازی سه بار قطع شد و از سویی با این‌گونه رفتارها سلامت جانی و روانی بازیکنان تیم شهید همت در معرض مخاطره قرار گرفته بود اما ناظر مسابقه رأی به ادامه بازی داد.

به هر حال با توجه به حساسیت بالا و تب و تاب تیم‌های قدرتمند لیگ دسته اول کشور برای حضور در سوپرلیگ بسکتبال از مسئولان انتظار می‌رود که در زمینه انتخاب داور و ناظران بازی در این مرحله از مسابقات با دقت بیش‌تری عمل کنند تا حقی از تیم‌های مظلوم شهرستانی ضایع نشود.

دیدار رفت این دو تیم در شهرضا با نتیجه 89 بر 80 به نفع تیم شهید همت به پایان رسید و بازی سوم مرحله پلی‌آف روز پنج‌شنبه هفته جاری به میزبانی تیم داماش لنگرود برگزار می‌شود .

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول