اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گازرسانی به 301 روستایی در دست اجراست

بهره‌مندی 19 هزار واحد روستایی آذربایجان‌شرقی از گاز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی از گازرسانی به 19 هزار واحد روستایی در سال گذشته خبر داد و گفت: هم‌اکنون عملیات گازرسانی در 301 روستای استان در دست اجراست.

بهره‌مندی 19 هزار واحد روستایی آذربایجان‌شرقی از گاز

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، ولی‌الله دینی شنبه شب در حاشیه دیدار با کارکنان شرکت گاز شهرستان شبستر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تلاش جمعی و همت روزافزون کارکنان خدوم شرکت گاز استان در راستای عینیت بخشیدن به فرامین مقام معظم رهبری، زمینه‌ساز دستیابی به نتایج پربار در سال جهاد اقتصادی بوده است.

وی افزود: گازرسانی به روستاها و سایر بخش‌های زیرساختی استان با بهره‌گیری از تجارب ارزنده در سال جهاد اقتصادی و تکیه بر توانمندی‌های بالای کارکنان، در سال‌ جاری با شتابی روزافزون ادامه خواهد داشت.

دینی با اشاره به عملکرد چشمگیر در سال جهاد اقتصادی ادامه داد: سال گذشته سالی توام با موفقیت در رشد و توسعه خطوط گازرسانی در اقصی نقاط استان بوده است به طوریکه دو شهر و 80 روستا با زیر پوشش قرار دادن 47 هزار و 736 واحد شهری و 19 هزار و 116 واحد روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: در راستای بهره‌مندی 92 هزار مشترک در سال جهاد اقتصادی، بیش از 772 کیلومتر شبکه گازرسانی و حدود 42 کیلومتر خطوط انتقال گاز در بخش‌های مختلف استان اجرا شده است.

این مقام مسئول شرکت گاز همچنین سال جهاد اقتصادی را سرآغاز ارتباطات موثر درون سازمانی دانست و تصریح کرد: توجه به کارکنان به عنوان سرمایه‌های اصلی شرکت و بهره‌گیری از نظرات و پیشنهادات آنان و همچنین استقرار سیستم‌های مدیریتی و اخذ گواهینامه‌های کیفیت از مهم‌ترین شاخصه‌های سال گذشته در نیل به بهره‌وری نیروی انسانی بوده و این امر با توجه به نیاز روزافزون سازمان‌ها، بیش از پیش در سال ‌جاری تداوم خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون عملیات گازرسانی در بیش از 301 روستای استان در دست اجراست، اظهار داشت: مهم‌ترین برنامه اجرایی در حوزه گازرسانی به ثمر رسیدن پروژه‌های اجرایی و رشد و توسعه شبکه‌های گاز در بخش‌های زیرساختی نظیر بخش تولیدی و صنعتی استان است.

244 مشترک صنعتی عمده استان از سوخت پاک بهره‌مند شده‌اند

مدیرعامل شرکت گاز استان متوسط مصرف روزانه گاز در صنایع را برابر 7 میلیون متر مکعب دانست و خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 244 مشترک صنعتی عمده استان از سوخت پاک بهره‌مند شده است که ان‌شاءالله با ظرفیت‌سازی‌ها و بهره‌گیری از تمهیدات لازم شاهد رشد و گسترش برخورداری بخش‌های صنعتی و تولیدی استان از نعمت گاز طبیعی و تحقق شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باشیم.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول