اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه ایران استان قزوین اعلام کرد

چتر حمایتی بیمه ایران بر سر خانه‌های گازدار

خبرگزاری فارس: مدیرکل استان قزوین گفت: به داخل هر خانه‌ای که انشعاب گاز وارد شده باشد، بیمه ایران نیز چتر حمایتی خود را باز می‌کند.

چتر حمایتی بیمه ایران بر سر خانه‌های گازدار

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسین ملکی راعی عصر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های استان قزوین اظهار کرد: شعار بیمه ایران نماد قدمت و نهاد خدمت است که در این مسیر نیز گام بر می‌دارد.

وی با بیان اینکه بیمه کرامت انسانی را حفظ می‌کند، عنوان کرد: به داخل هر خانه‌ای که انشعاب گاز وارد شده باشد، بیمه ایران نیز چتر حمایتی خود را باز می‌کند.

مدیرکل بیمه ایران استان قزوین ادامه داد: هرگونه آتش‌سوزی و مسمومیت ناشی از گاز در منازل بنا بر قرارداد شرکت گاز با بیمه ایران به مشترکان گاز پرداخت می‌شود.

ملکی با اشاره به ناکارآمد بودن دورکاری در بحث بیمه اذعان کرد: بیشتر فروش بیمه ایران از طریق فروش حضوری و چهره به چهره انجام می‌شود و فروش اینترنتی در این حوزه ناکارآمد است.

وی بیمه ایران استان را جزو برترین بیمه‌های کشور دانست و یادآور شد: بیمه ایران استان قزوین از نظر خدمات‌دهی، سرعت عمل و کیفیت جزو برترین‌های بیمه کشور است.

ملکی با اشاره به پرداخت‌های بیمه ایران به خسارت‌دیدگان در سال گذشته عنوان کرد: بیشتر پرداختی‌های این بیمه در سال گذشته در بیمه شخص ثالث است.

وی اضافه کرد: سال گذشته در بخش بیمه خدمات درمانی، 135 میلیارد ریال و در بخش بیمه شخص ثالث نیز 180 میلیارد به بیمه شدگان پرداخت شده است.

ملکی با بیان اینکه بخش عمده قراردادهای این بیمه در سال گذشته با آموزش و پرورش منعقد شده است، تصریح کرد: بیمه‌ تکمیلی فرهنگیان با عنوان کارت‌های طلایی مورد استقبال فرهنگیان قرار گرفته و رضایت‌مندی آنها را جلب کرده است.

وی در پایان تأکید کرد: فضای ساختمان کنونی بیمه ایران قزوین در خیابان طالقانی با مراجعه بیش از 500 نفر در روز، پاسخگوی نیاز مردم نیست و باید نسبت به تغییر ساختمان و محل آن اقدام فوری صورت گیرد.

ملکی ادامه داد: ساختمان کنونی بیمه ایران قزوین که مربوط به پیش از انقلاب است تبدیل به معضل بزرگی برای خدمات‌دهی به مردم شده است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول