اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین فعالیت آموزشی سال تحصیلی آینده کلید خورد

آغاز نام‌نویسی الکترونیکی دانش‌آموزان پایه اول کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: نام‌نویسی الکترونیکی دانش‌آموزان پایه اول کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

آغاز نام‌نویسی الکترونیکی دانش‌آموزان پایه اول کهگیلویه و بویراحمد

سید حمدالله خواهش‌نیک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: جشنواره الگوهای برتر تدریس دوره متوسطه کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

وی گفت: اولیای دانش‌آموزان پایه اول تا پایان اردیبهشت‌ماه به مدارس ابتدایی مراجعه و با ارائه کارت ملی نوآموزان نسبت به ثبت‌نام آن‌ها اقدام کنند.

وی افزود: نام‌نویسی از پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی از اول تا پایان خردادماه و سایر پایه‌ها از اول تا پایان تیرماه انجام می‌شود.

 * آغاز جشنواره الگوی برتر تدریس دوره متوسطه

وی به آغاز جشنواره الگوهای برتر تدریس دوره متوسطه در این استان نیز اشاره کرد و بیان داشت: در مرحله مقدماتی این جشنواره 151 دبیر دوره متوسطه در سه درس تاریخ ایران و جهان 2، فیزیک 1 و حسابان با هم به رقابت پرداختند و از هر شهرستان و منطقه یک نفر به مرحله استانی راه یافت.

خواهش‌نیک گفت: در این مرحله هر یک از دبیران به مدت 30 دقیقه در حضور اعضای هیئت داوران با ارائه طرح درس به تدریس می‌پردازد و در پایان برترین‌ها به مرحله کشوری اعزام می‌شوند.

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این جشنواره با هدف ارتقاء سطح علمی معلمان و ارائه روش‌های نوین تدریس برگزار می‌شود.

خواهش‌نیک افزود: این جشنواره به مدت سه روز در سالن شهید مطهری آموزش و پرورش استان ادامه دارد.

* آغاز مسابقات آمادگی جسمانی دختران

 خواهش‌نیک در ادامه به آغاز مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر کهگیلویه و بویراحمد در رشته آمادگی جسمانی اشاره کرد.

خواهش‌نیک گفت: در این مسابقات 100 دانش‌آموز دختر در سه دوره تحصیلی در رشته آمادگی جسمانی با هم رقابت می‌کنند.

 وی با بیان این‌که این مسابقات به مدت سه روز در سالن پوریای ولی یاسوج ادامه دارد، افزود: برگزیدگان این مسابقات به مرحله کشوری اعزام می‌شوند.

 

* برپایی نمایشگاه دست‌ساخته‌های دانش‌آموزان در یاسوج

 این مسئول به دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: همزمان با هفته معرفی مشاغل نمایشگاه 5 هزار دست‌ساخته دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه معرفی شغل‌های جامعه برپا شد.

خواهش‌نیک افزود: دست‌ساخته‌های دانش‌آموزان در قالب 14 غرفه برپا شد و در آن شغل‌های مختلف بومی و صنعتی معرفی شده است.

این مسئول تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف معرفی شغل‌ها و تشویق دانش‌آموزان به مهارت‌آموزی برپا شد.

وی گفت: نمایشگاه تا هفتم اردیبهشت صبح‌ها از هشت تا 12 و عصرها از 15 تا 18 در خیابان شاهد 28 یاسوج در سالن شهید بهشتی یاسوج برپا می‌باشد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول