اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مراغه:

خلیج فارس تا ابد خلیج فارس خواهد بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه مراغه گفت: خلیج همیشه فارس، خلیج فارس بوده و تا ابد نیز خواهد بود.

خلیج فارس تا ابد خلیج فارس خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، حجت‌الاسلام محمدتقی پورمحمدی عصر امروز در مراسم کلنگ‌زنی پایانه حمل و نقل ترکیبی مراغه با اشاره به اینکه در طول تاریخ مکتوب دنیا برای دریای خلیج فارس از عنوان خلیج فارس استفاده شده است، افزود: با چاپ یک نقشه جعلی و تغییر نام خلیج فارس نمی‌توان حقیقت تاریخ را تغییر داد.

وی با بیان اینکه نام خلیج فارس ابدی و جاودان است، تصریح کرد: سران و شیوخ عرب بدانند مردم ایران اسلامی با تمام توان و اقتدار از نام زیبای خلیج همیشه فارس حراست می‌کنند.

امام جمعه مراغه با تاکید بر همیشگی بودن نام خلیج فارس یادآور شد: دشمنان بدانند که هر مرد و زن ایرانی با اقتدار تمام در هر کجا که باشند از نام خلیج همیشه فارس حراست خواهند کرد.

وی گفت: کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس باید به هوش باشند تا در دام مطامع استکبار جهانی که به دنبال تنش در منطقه است قرار نگیرند.

امام جمعه مراغه تصریح کرد: نام خلیج فارس در همه اسناد و آرشیوهای ایران و جهان جاودانه است و این جاودانگی نشانگر حقانیت نام خلیج فارس است که کسی نمی‌تواند آن را انکار کند.

وی گفت: نام خلیج همیشه فارس با نام ایران اسلامی در تارک تاریخ می‌درخشد و مردم سرافراز ایران اسلامی به احدی اجازه نمی‌دهد این حقیقت آشکار را انکار کند.

پورمحمدی در ادامه به تلاش مسئولان برای تحقق منویات رهبری اشاره کرد و افزود:‌ اگر کار و سرمایه‌گذاری همچنین تولید در جامعه رونق بگیرد و تولید ملی حمایت شود، استفلال و عزت نظام و کشور اسلامی افزایش یافته و مردم بیشتر به استفاده از کالاهای داخلی تمایل پیدا می‌کنند.

وی تصریح کرد: باید به گونه‌ای عمل کرد که ارزش کار و فعالیت در جامعه اسلامی افزایش یافته و در ادامه فعالان عرصه کار نیز در جامعه ارزش و احترام بیشتری پیدا کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول