اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بدون تمرین و آمادگی

ذوب‌آهن برای عنوان پنجمی می‌جنگد

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال ذوب‌آهن به عنوان نایب قهرمان سه دوره گذشته لیگ، در صورت برتری برابر تیم شهرداری گرگان می‌تواند به کسب مقام پنجمی امیدوار باشد.

ذوب‌آهن برای عنوان پنجمی می‌جنگد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دیدارهای تعیین‌کننده رتبه تیم‌های پنجم تا هشتم مسابقات لیگ برتر بسکتبال فردا پی‌گیری می‌شود.

تیم ذوب‌آهن در بازی نخست موفق شد تیم شهرداری گرگان را در دیداری که میزبان بود، شکست دهد و در صورت برد در بازی دوم یک گام بلند برای کسب عنوان نایب قهرمانی برمی‌دارد.

شاگردان فرزاد کوهیان که به روال ماه‌های اخیر از حضور در تمرین‌های این تیم امتناع می‌کنند برای بازی با شهرداری نیز بدون تمرین به میدان می‌روند.

لورن وودز بازیکن آمریکایی تیم ذوب‌آهن نیز حتی حاضر نیست تیمش را در مسابقه نیز همراهی کند و در این دیدار نیز در ترکیب تیمش حضور ندارد.

پتروشیمی و ملی حفاری هم که در این مرحله حضور دارند، بازی دوم خود را روز جمعه برگزار کردند که پتروشیمی برنده شد تا دو تیم در مجموع دو دیدار یک بر یک مساوی شوند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول