اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

250 دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات کشوری شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون تربیت بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال 250 دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات کشوری دانش‌آموزی شرکت می‌کنند.

250 دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات کشوری شرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حمید زرافشان صبح امروز در گردهمایی مربیان و سرپرستان تیم‌های ورزشی دانش‌آموزی این استان اعزامی به مسابقات کشوری اظهار کرد: ورزشکاران دانش‌آموز این استان در سال‌های اخیر رتبه‌های ارزنده‌ای را در مسابقات کشوری کسب کرده‌اند.

معاون تربیت‌بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: امسال نیز به همت این دانش‌آموزان و مربیان با دانش، پیش‌بینی می‌شود دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمدی با دست پر از این مسابقات برگردند.

وی به تعداد دانش‌آموزان راه یافته به مسابقات کشوری در این استان اشاره کرد و افزود: امسال حدود 250 نفر از دانش‌آموزان پسر و دختر کهگیلویه و بویراحمد در قالب تیم‌های ورزشی در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

زرافشان تصریح کرد: وظیفه مربیان ورزش در این مسابقات حساس و خطیر است چرا که دانش آموزان علاوه بر شرکت در مسابقات قهرمانی باید در ابعاد پهلوانی نیز در سطح کشور خودنمایی کنند.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به اولویت‌های این معاونت اشاره کرد و بیان داشت: استعدادیابی، استفاده از خلاقیت‌های دانش‌آموزان و راه‌اندازی اردوهای تدارکاتی از اولویت‌های معاونت تربیت‌بدنی در سال آینده تحصیلی است.

زرافشان در این نشست یادآور شد که توسعه ورزش و تقویت توانمندی‌های دانش‌آموزان موجب شکوفایی چهره‌های ورزشی آینده این استان خواهد شد که لازم است با برنامه‌ریزی صحیح و اصولی این هدف بزرگ در عرصه ورزش محقق شود.

این معاون آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به تعامل معاونت‌های چندگانه آموزش و پرورش در زمینه‌های مختلف از جمله بحث ورزش نیز اشاره کرد و بیان داشت: اکنون در استان ما ورزش، آموزش و تربیت به عنوان سه رکن پویایی این نهاد مد نظر همه مسئولان است و دست‌اندرکاران آموزش و پرورش با نگاه عادلانه به این سه مقوله به دنبال توسعه همه جانبه در نظام تعلیم و تربیت استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول