اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

5 اردیبهشت‌ماه جاری

همایش دانش‌آموزی ره‌پویان فاطمی در اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی همایش دانش‌آموزی ره‌پویان فاطمی گفت: پنجم اردیبهشت‌ماه جاری همایش دانش‌آموزی ره‌پویان فاطمی با حضور دختران محجبه آموزش و پرورش ناحیه شش اصفهان برگزار می‌شود.

همایش دانش‌آموزی ره‌پویان فاطمی در اصفهان برگزار می‌شود

یدالله طالبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به برنامه‌های اجرایی آموزش و پرورش در راستای ترویج عفاف و حجاب در میان دانش‌آموزان اظهار داشت: فرهنگ عفاف و حجاب باید از دوره‌های آموزشی در میان دانش‌آموزان نهادینه شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر اقدامات بسیاری در راستای گسترش عفاف و حجاب در میان دانش‌آموزان صورت گرفته است، اضافه کرد: در سال گذشته همایش عفاف و حجاب برای نخستین بار در سطح مدارس استان برگزار شده است.

دبیر اجرایی همایش دانش‌آموزی ره‌پویان فاطمی تصریح کرد: پنجم اردیبهشت‌ماه جاری همایش دانش‌آموزی ره‌پویان فاطمی با حضور دختران محجبه آموزش و پرورش ناحیه شش اصفهان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یک هزار نفر از دانش‌آموزان دخترانه مقاطع راهنمایی و آموزش متوسطه ناحیه شش در این همایش شرکت می‌کنند، ادامه داد: با توجه به فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) هیئت ره‌پویان فاطمی از امروز فعالیت خود را در راستای ترویج عفاف و حجاب در میان دانش‌‌آموزان آغاز کرده است.

طالبی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش تأکید کرد: آشنا شدن دانش‌آموزان با فرهنگ عفاف و حجاب، فاطمه‌شناسی و آشنایی با شخصیت حضرت فاطمه(س) از مهم‌ترین اهداف برگزاری همایش ره‌پویان فاطمی به شمار می‌رود.

وی بیان داشت: این هیئت در نظر دارد که در طول سال مبلّغانی را در راستای ترویج و عفاف به تمامی مدارس استان اعزام کند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول