اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بدمینتون استان قزوین:

تیم بدمینتون قزوین با شایستگی به لیگ برتر صعود کرد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بدمینتون استان قزوین با اشاره به پیروزی تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین مقابل تیم پاسارگاد اصفهان و صعود این تیم به لیگ برتر گفت: بدمینتون‌بازان استان قزوین با شایستگی به لیگ برتر صعود کردند.

تیم بدمینتون قزوین با شایستگی به لیگ برتر صعود کرد

صدرالدین طاهرخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه بدمینتون‌بازان تیم شهید رجایی از ابتدای بازی با جنگندگی کار خود را آغاز کردند، اظهار کرد: در اوایل مسابقه خوشبختانه این بدمینتون‌بازان قزوینی بودند که کاملا سوار بر بازی شدند و امتیازها را نصیب خود کردند.

وی با اشاره به اینکه در این دیدار بازیکنان چیزی برای از دست دادن نداشتند، عنوان کرد: با احتساب اینکه در بازی رفت با نتیجه سه بر دو بازی را به حریف خود واگذار کرده بودیم، گیم‌شماری هم برای ما اهمیت بالایی داشت.

طاهرخانی کار یک‌دست و بازی روان بازیکنان تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین را ستود و یادآور شد: خوشبختانه با تلاش بازیکنان در پایان توانستیم با نتیجه سه بر دو به برتری دست پیدا کنیم و با توجه به نتایج مشابه دیدار رفت، با گیم‌شماری توانستیم ضمن شکست دادن این تیم اصفهانی جواز حضور در لیگ برتر باشگاه‌های کشور را کسب کنیم.

دبیر هیئت بدمینتون استان قزوین پیروزی در مقابل تیم اصفهانی را مستحق بازیکنان قزوینی دانست و تصریح کرد: در دیدار رفت هم نمایش خوبی مقابل تیم اصفهانی داشتیم و اگر شرایط میزبانی ایجاب می‌کرد، می‌توانستیم در اصفهان نیز پیروز میدان لقب بگیریم.

وی با اشاره به اینکه تماشاگران قزوینی با حضور پر شور خود برای این تیم سنگ تمام گذاشتند، خاطرنشان کرد: خدا را شاکر هستیم که بدمینتون‌بازان استان قزوین توانستند پاسخ تشویق‌های بی‌امان آنان را با پیروزی و صعود به لیگ برتر جبران کنند. 

طاهرخانی با بیان اینکه هزینه تیم‌داری در مسابقات لیگ برتر زیاد و از عهده هیئت‌های ورزشی خارج است، افزود: امیدواریم با تلاش هیئت و اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین و با یافتن اسپانسر و حمایت کننده مالی مناسب بتوانیم قدرتمندانه به عنوان نماینده استان قزوین در لیگ برتر حاضر شویم.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول