اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد:

ارتقای کیفیت آموزش بزرگ‌ترین دغدغه متولیان آموزش عالی است

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهرکرد گفت: ارتقای کیفیت آموزش بزرگ‌ترین دغدغه متولیان آموزش عالی است.

ارتقای کیفیت آموزش بزرگ‌ترین دغدغه متولیان آموزش عالی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد غلامرضا عرب اظهار داشت: برگزاری کارگاه‌های روش تدریس، آشنایی با آیین‌نامه ارتقا، اهمیت شاگرد پروری، آشنایی با مجموعه قوانین و مقررات آموزشی تشخیص و مداخله در مشکلات تحصیلی دانشجویان، تجلیل از اساتید برتر و سرآمد آموزشی و ایثارگر از جمله برنامه‌های این دانشگاه در هفته آموزش است.

وی با اشاره به نامگذاری عناوین هفته آموزش، گفت: بر اساس تقویم اعلام شده از سوی معاونت آموزشی وزارت علوم، یکشنبه 10 اردیبهشت به‌عنوان آموزش، کیفیت و چالش‌ها، دوشنبه 11 اردیبهشت به‌عنوان آموزش و شاگرد پروری، 12 اردیبهشت به‎عنوان آموزش و جامعه، چهارشنبه 13 اردیبهشت به‌عنوان نقش آموزش در پژوهش و آخرین روز این ایام نیز به‌عنوان روش‌های نوین آموزش نامگذاری شده است.

عرب ارتقای کیفیت را بزرگترین دغدغه متولیان آموزش عالی دانست و گفت: در این راستا ارتقای کیفیت در بالابردن تخصص دانشجویان و نیز تحکیم مبانی اعتقادی و هویت ملی مد نظر است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهرکرد با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری و شعار حمایت از کار و سرمایه ملی، گفت: لازم است تلاش دانشگاه‌ها به‌عنوان تولیدکننده سرمایه انسانی و اجتماعی جامعه، در راستای افزایش خودباوری و تولید علمی افزایش یابد.

وی تاکید کرد: به‌منظور ارج نهادن عملی به اهمیت موضوع آموزش در هفته آموزش، برنامه‌های این هفته به نحوی برنامه‌ریزی شده که به جز در برنامه تجلیل از اساتید برتر، هیچ کلاس درسی در دانشگاه تعطیل نشود.

هر ساله از تاریخ 9 اردیبهشت لغایت 14 اردیبهشت ماه به‌عنوان هفته آموزش در کشور نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول