به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاعرسانی و خبری نمایشگاههای ایران در مشهد، سیدجمال شوشتری، مدیر روابط عمومی نمایشگاه بینالمللی مشهد اظهار داشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی محصولات جدید، ایجاد فرصت برای برقراری ارتباط و شناسایی شرکتهای معتبر داخلی وخارجی، آشنایی با آخرین دستاوردها و فناوریهای تخصصی ارائه شده از سوی شرکتکنندگان و در اختیار گذاشتن فرصت انعقاد قراردادهای کاری، پیشرفت و توسعه فعالیتهای اقتصادی شرکتکنندگان است.
وی در ادامه گفت: یافتن نمایندگان فعال، شناخت نیازهای مشتری، ارزیابی نحوه افزایش توان صنعت برق، بهرهگیری گسترده از تبلیغات در جهت افزایش اعتبار و معرفی بهتر شرکتکنندگان، فراهم ساختن زمینه مناسب برای ارائه آخرین دستاوردهای نوین علمی، پژوهشی و صنعتی در حوزههای مختلف مهندسی برق، اتوماسیون صنعتی و رشتههای مرتبط، شناخت تواناییهای علمی، پژوهشی و صنعتی کشور و تقویت ارتباط بین دانشگاهها و صنایع و مراکز علمی - پژوهشی کشور، افزایش کیفیت تولید و رسیدن به استانداردهای جهانی، آشنایی و تبادل تجربیات شرکتها با یکدیگر در یک مکان مناسب و زمان کوتاه از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاهها است.
شوشتری در ارتباط با برنامههای جانبی نمایشگاه اظهار داشت: نخستین همایش بومیسازی فناوریهای نوین انرژی در ایران همراه با کارگاههای آموزشی، بازدید هیئتهای تجاری از نمایشگاه و بازدید از پروژههای عظیم وزارت نیرو در استان خراسانرضوی و مشهد از جمله برنامههای حاشیهای هفتمین نمایشگاه بینالمللی صنعت برق ایران است.
انتهای پیام/س30/ط4000