اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف اشتغالزایی صورت گرفت

معرفی 650 فرزند مددجو به مراکز فنی و حرفه‌ای

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد شهرستان ارزوئیه گفت: در راستای اشتغالزایی فرزندان مددجوی زیر پوشش این نهاد تعداد 647 نفر شناسایی و استعدادسنجی و به مراکز آموزش وابسته به فنی و حرفه‌ای معرفی شدند.

معرفی 650 فرزند مددجو به مراکز فنی و حرفه‌ای

سعدالله محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارزوئیه اظهار داشت: با توجه به اهمیت و جایگاه آموزش در بحث اشتغال در این راستا تعداد 647 نفر از فرزندان مددجوی زیر پوشش این نهاد پس از شناسایی و استعداد سنجی به مراکز آموزش وابسته به فنی و حرفه‌ای معرفی شدند.

وی افزود: این افراد در شهرستان‌های سیرجان، حاجی‌آباد، بافت، کرمان و ارزوئیه در رشته‌های مختلف مکانیکی، خودرو، جوشکاری، برق ساختمان، خیاطی و آرایشگری موفق به گذراندن دوره‌های فوق شده و بیش از 250 نفر از آنها برای دریافت تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی به بانک‌ها معرفی شده‌اند.

محمدی بیان داشت: در بحث کاریابی نیز از طریق پیگیری این نهاد با سایر سازمان‌ها تعداد 73 نفر از مددجویان و فرزندان فارغ‌التحصیل آنها که بیکار بوده به سازمان‌ها معرفی و به صورت تمام وقت و یا پاره وقت مشغول به کار شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به استعدادهای بالقوه این منطقه در زمینه‌ مشاغل گوناگون و لزوم آشنا کردن متقاضیان جویای شغل و استفاده بهینه از توانمندی‌های آنها از قبل از اجرای طرح متقاضیان را به مراکز فنی و مشاوره‌ای معرفی تا بنا به علاقه و مهارت آنان مشاوره لازم صورت گیرد که در این زمینه بیش از 600 نفر به مراکز فوق معرفی و مشاوره شده‌اند.

رئیس کمیته امداد شهرستان ارزوئیه گفت: عملکرد کمیته امداد در واحد خودکفایی و اشتغال در سال گذشته قابل قبول بوده است.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول