اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای مجلس نهم:

جلوگیری از اسراف در دستگاه‌ها ضروری است

خبرگزاری فارس: کاندیدای مجلس نهم از حوزه انتخابیه رشت گفت: مدیران دستگاه‌ها از اسراف جلوگیری کنند.

جلوگیری از اسراف در دستگاه‌ها ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامعلی جعفرزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به صرف برخی از هزینه‌های اضافه در دستگاه‌ها اظهار کرد: مدیران از اسراف در دستگاه‌ها خودداری کنند زیرا این مسئله مطلوب شهدا نیست و از این وضعیت ناراضی هستند.

وی با بیان اینکه هرگونه افراط و تفریط در دستگاه‌ها ممنوع است، افزود: اخیرا برخی از مدیران برای خود پاداش و امتیاز در نظر می‌گیرند.

کاندیدای نمایندگی مجلس نهم از حوزه انتخابیه رشت، با تاکید بر کنترل و رسیدگی به وضعیت هزینه‌کردهای دستگاه‌ها، اذعان کرد: ارسال پیامک‌های تبریک از جیب بیت‌المال، طراحی دکوراسیون اتاق مدیران با میز و صندلی‌های آن چنانی و استفاده غیر اصولی از خودروهای نمره دولتی در دستگاه‌ها آن هم در وضعیتی که کارگران و کارمندان سخت‌ترین عید سال نو را پشت سر گذاشته‌اند، جایز نیست.

وی با اشاره به اینکه فکر و اندیشه یک مدیر برای مردم با ارزش است، تصریح کرد: مدیر بیشتر از آنچه که به فکر خود و منافعش باشد باید به مردم بیندیشد.

جعفرزاده، استفاده شخصی برخی مدیران از خودروهای اداره را مورد انتقاد قرار داد و گفت: از زمانی که قیمت سوخت در کشور بالا رفته است مدیران برای تفریح و گردش خانوادگی از خودروهای نمره دولتی استفاده می‌کنند.

جعفرزاده، با بیان اینکه بسیاری از مصوبات سفر دوم و سوم هیئت دولت به گیلان هنوز اجرایی نشده است، خاطرنشان کرد: هنوز مدیران برای تحقق آنها حرکتی از خود نشان نداده‌اند.

وی اضافه کرد: مدیران از عملکردهای خود گزارش‌ها و آمارهای دقیق ارائه کنند و ارقامی که می‌بینیم نادرست است.

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان، درباره احداث خط راه‌آهن در گیلان و بهره‌برداری آن در سال 90 اظهار داشت: تاکنون چندین بار جمله «امسال صدای سوت قطار را خواهیم شنید» در رسانه‌های گیلان تیتر شد اما هنوز چنین امری محقق نشده است.

وی، به برخی از قوانین رسیدگی به وضعیت ایثارگران انتقاد کرد و گفت: در تمام دنیا به ایثارگران جنگی «کهنه سرباز» گفته می‌شود و برای آنان خدمات قابل توجهی در نظر گرفته می‌شود در حالی که ما هنوز آمار بالایی از جانبازان زیر 25 درصد را در لیست بنیاد نداریم.

جعفرزاده، با تاکید بر اینکه بنیاد موظف است قوانین و ضوابط خود را به تصویب مجلس رسانده و به طور اصولی به وضعیت ایثارگران خود رسیدگی کند، تصریح کرد: جانبازان زیر 25 درصد و افرادی که در جنگ دچار ناراحتی روحی و روانی شده‌اند نیز باید زیر پوشش بنیاد قرار گیرند زیرا با بالاتر رفتن سن برخی از آثار روحی در آنها تشدید می‌شود.

وی، بحث تامین دارو درمان ایثارگران را از جمله مشکلات اساسی این قشر دانست و اذعان کرد: 24 سال از پایان جنگ گذشته و بسیاری از مبانی و ارزش‌ها به ویژه در دولت نهم و دهم پاس نگه داشته شده اما در زمینه رسیدگی به امور ایثارگران ظلم‌های فراوانی بر آنان روا شده است.

کاندیدای مجلس نهم، از مردم خواست تا با آگاهی بیشتر به پای صندوق‌های رای بیایند و به کسی رای دهند که مدافع حقوق آنها باشد و به جز خدا کسی دیگری واهمه نداشته باشد.

وی با بیان اینکه ما منکر خدمات دولت نیستیم، اضافه کرد: دولت در طول این مدت ضعف‌هایی نیز داشته و باید بکوشد تا بسیاری از موانع و چالش‌های اقتصادی را برطرف کند.

جعفرزاده افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری برای ورود به مجلس مصمم هستم زیرا در خود توانایی‌هایی می‌بینم که می‌تواند برطرف کننده برخی مشکلات مردم باشد.

وی، رسیدگی به مشکلات کشاورزان و تهیه امکاناتی مانند کود شیمیایی و گازوییل را از دیگر معضلات استان دانست و یادآور شد: تمام فرصت‌های شغلی گیلان باید برای این استان باشد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول