اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

70 درصد مصوبات شورای برنامه‎ریزی گلستان غیربودجه‎ای است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان گفت: 70 درصد مصوبات شورای برنامه‎ریزی استان گلستان به صورت غیربودجه‎ای بوده است.

70 درصد مصوبات شورای برنامه‎ریزی گلستان غیربودجه‎ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رضا غلامی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران عضو شورای برنامه‎ریزی و توسعه استان اظهار داشت: در سال گذشته 11 جلسه شورای برنامه‎ریزی برگزار شد که در نوع خودش بی‎سابقه بوده است.

وی تصریح کرد: کارگروه‎های این شورا 100 جلسه با 255 مصوبه داشته‎اند که 55 درصد مصوبات مربوط به سه سال اخیر بوده است.

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان در خصوص کارگروه میقات‌الرضا (ع) خاطر نشان کرد: تا به حال گردشگری سنتی و مدرن مورد توجه بوده، ولی در کارگروه میقات‎الرضا (ع) به گردشگری مذهبی با اصول و محوریت امامزادگان مسیر امام‎رضا (ع) مورد توجه قرار گرفته که این کارگروه دو جلسه را برگزار کرده است.

غلامی یادآور شد: با موافقت استاندار هفته اول مهرماه همزمان با ولادت امام‎رضا (ع) این همایش را در استان گلستان برگزار خواهیم کرد که دومین همایش میقات‌الرضا (ع) خواهد بود.

این مسئول بیان داشت: فرمانداری هر شهرستانی که امکانات و مساعدت بیشتری را در برگزاری همایش میقات‎الرضا (ع) داشته باشد در آن شهرستان همایش برگزار خواهد شد.

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان با بیان اینکه 70 درصد مصوبات شورای برنامه‎ریزی استان در بخش اقتصاد بوده اذعان داشت: پیشرفت در این زمینه بیش از 2/2 برابر مصوبات بوده که نشان می‎‎دهد شورا سعی کرده خودش را از بودجه جدا کرده و بیشتر به مباحث اقتصادی بپردازد.

وی با بیان اینکه 30 سند در بخش کشاورزی وجود دارد اذعان داشت: سند توسعه زیتون در شورای برنامه‎ریزی استان آماده و مورد تصویب قرار گرفته که در این زمینه گلستان به عنوان نخستین استان، تولید و سطح زیرکشت زیتون شناخته شده است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول