اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد مراسم‌های بخش شیرگاه:

برگزاری مراسم دینی موجب نهادینه شدن ارزش‌ها می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد مراسم‌های بخش شیرگاه با اشاره به برنامه‌های سال جدید این ستاد گفت: برگزاری مراسم دینی موجب نهادینه شدن ارزش‌ها می‌شود.

برگزاری مراسم دینی موجب نهادینه شدن ارزش‌ها می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام علی اشرف‌‌کجوری صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی ستاد مراسم‌های بخش شیرگاه با اشاره به اینکه این ستاد با هدف مدیریت و ساماندهی برگزاری برنامه‌های مختلف مناسبتی و دینی تشکیل شده، گفت: در طول سال 90 بیش از 150 برنامه توسط ستاد مراسم‌های بخش شیرگاه برگزار شده است.

وی برگزاری مراسم‌های میلاد و شهادت معصومین، برنامه مناسبتی و شهرستانی را از برنامه‌های سال گذشته ذکر کرد و گفت: دسته‌روی ماه محرم، زیارت  پیامبر، جلسه وحدت حوزه و دانشگاه، گرامیداشت 9 دی، همایش مهدویت و گرامیداشت حماسه مردم شیرگاه از برنامه‌های ستاد است.

اشرف‌‌کجوری به برنامه‌های سال جاری این ستاد اشاره کرد و گفت: برنامه‌های قرآنی و محافل، مراسم 17 شهید طلبه و روحانی سوادکوه، شب زنده‌داری نیمه شعبان و برنامه‌های منسجم اعتکاف از برنامه‌های سال جاری است.

این مسئول به اهداف برگزاری مراسم‌های دینی و اعتقادی اشاره کرد و ادامه داد: تنویر افکار عمومی و نهادینه کردن ارزش‌ها از اهداف اصلی ما در برگزاری مراسم‌ها است.

وی به هماهنگی و تعامل با ادارات و نهادهای شهرستان اشاره کرد و افزود: ادارات و نهادهای شهرستان سوادکوه همکاری مناسبی با این ستاد داشته‌اند.

مسئول ستاد مراسمات بخش شیرگاه اذعان داشت: همراهی و همکاری رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه و امام جمعه شیرگاه با این ستاد موجبات موفقیت‌های ما را فراهم کرده است.

انتهای پیام/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول