اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان فارسان:

حضور حماسی مردم در انتخابات به عقب‌‌نشینی غرب منجر شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فارسان گفت: حضور حماسی و دشمن‌شکن مردم در انتخابات باعث شد تا غرب، فشارهای سیاسی را به مذاکره تبدیل و از مواضع خود عقب‌نشینی کند.

حضور حماسی مردم در انتخابات به عقب‌‌نشینی غرب منجر شد

بهروز مردانی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: از ارزش‌های بزرگ احیا شده در انقلاب اسلامی، ارزش اصالت دادن به رای مردم است که باید در راستای ارج نهادن به آن تمام تلاش خود را به کار گیریم.

وی افزود: این ارزش، حاصل تلاش‌ها و مجاهدت‌های افراد بسیار و تقدیم هزاران شهید گلگون‌کفن انقلاب بوده که بر این اساس از اهمیت والایی برخوردار است.

مردانی‌نژاد، انتخابات را مصداق عینی این ارزش در جامعه عنوان و تصریح کرد: ارزش نهادن به رای مردم در انتخابات نمود پیدا می‌کند و این نشان‌دهنده آن است که مردم در تعیین سرنوشت کشور نقش مهم و بزرگی دارند.

فرماندار شهرستان فارسان ادامه داد: مردم همه مقدرات و امور کشور را از طریق انتخابات تعیین و کنترل می‌کنند و به همین دلیل همواره سعی کرده‌اند با حضور خود در انتخابات این وظیفه خطیر را به نحو مطلوب انجام دهند.

مردانی‌نژاد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت مردم در انتخابات، افزود: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در مشارکت و حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات است چراکه پس از هر انتخاباتی دشمن مایوس‌تر و از توطئه‌های خود ناامیدتر می‌شود.

وی تصریح کرد: به رسمیت شناختن حق هسته‌ای ایران در مذاکرات اخیر1+5 بعد از نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان داد که حضور حماسی و دشمن‌شکن مردم در این انتخابات باعث شد تا دشمن فشارهای سیاسی را به مذاکره تبدیل و از مواضع خود عقب‌نشینی کند.

مردانی‌نژاد در ادامه از آمادگی شهرستان فارسان برای برگزاری دومین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و اظهار داشت: در همین راستا بیش از یک هزار نفر عوامل اجرایی برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات آموزش‌های لازم را فراگرفته‌اند.

وی تعداد شعبه‌های اخذ رای الکترونیکی مستقر در این شهرستان را 60  شعبه برشمرد و افزود: از این تعداد 55 شعبه ثابت و پنج شعبه سیار است.

فرماندار شهرستان فارسان با بیان اینکه در این شهرستان 63 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند، تصریح کرد: در دور اول انتخابات57 هزار نفر که معادل 93 درصد جمعیت این شهرستان می‌شود در انتخابات شرکت کردند.

مردانی‌نژاد بر ضرورت برگزاری انتخابات سالم و بی‌حاشیه تاکید کرد و گفت: به مردم استان اطمینان می‌دهم که مسئولان و مجریان انتخابات با بی‌طرفی کامل و با رعایت امانت‌داری در برگزاری انتخابات سالم و بی‌حاشیه تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: از مردم درخواست دارم که همانطور که در دوره‌های گذشته با اطمینان و اعتماد کامل وارد صحنه انتخابات شده در این مرحله هم حضوری پرشور و حداکثری داشته باشند و در برگزاری انتخابات سالم و بی‌حاشیه مسئولان را یاری دهند.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول