اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اشاره به بیانات و مطالبات مقام معظم رهبری

حدادعادل: مجلس نهم باید مجلس کار و تولید باشد

خبرگزاری فارس: منتخب اول مردم تهران در انتخابات مجلس نهم گفت:مجلس نهم باید براساس منویات رهبر معظم انقلاب مجلس حمایت از تولید داخلی و کار و سرمایه ایرانی باشد.

حدادعادل: مجلس نهم باید مجلس کار و تولید باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامعلی حدادعادل ظهر امروز در حاشیه جلسه تعدادی از فرهنگیان استان خراسان‌رضوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سخنان رهبری سخنان ملت ایران بوده و باید به خاطر داشتن چنین رهبر حکیمی شکرگزار خداوند باشیم.

وی با تأکید بر اینکه رهبر فرزانه انقلاب با دلسوزی فوق‌العاده خود برای ملت، کشور را به اقتدار رسانیده‌اند، افزود: مسئولان قوای سه‌گانه نیز باید با تعامل مناسب خود شکرگزار این نعمت باشند.

مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط رهبر فرزانه انقلاب ابراز داشت: در همین راستا فضای مجلس آتی نیز باید بر روی همین امر استوار باشد.

وی متذکر شد: هر چه تولید ملی بالاتر رود قدرت ایران در مقابله با دشمنان مختلف نیز بیشتر می‌شود.

حدادعادل توضیح داد: رهبر معظم انقلاب از ابتدای امسال چه در سخنرانی خود در حرم مطهر رضوی و چه در سایر سخنرانی‌هایشان موضوع حمایت از تولیدکنندگان داخلی و کار و سرمایه ایرانی را مورد تأکید قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: مجلس نهم باید براساس منویات رهبر معظم انقلاب مجلس حمایت از تولید داخلی باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات 12 اسفندماه سال گذشته بسیار پرشور بود، اعلام کرد: این حضور تأثیر جدی خود را در روند مذاکرات ایران با 1+5 در استانبول ترکیه بر جای گذاشت.

وی تأکید کرد: قطعاً اگر این حضور مردمی نبود مذاکرات جلیلی با اشتون سمت و سوی دیگری پیدا می‌کرد.

حدادعادل با اشاره به حضور بیش از 65 درصدی مردم در انتخابات اخیر مجلس یادآور شد: در همین راستا در برخی از شهرهای کشور انتخابات به دور دوم کشیده شده که مردم این شهرها باید یک گام دیگر برای اقتدار هر چه بیش‌تر این مرز و بوم بردارند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این مراسم گفت: به فرموده مقام معظم رهبری مجلس هشم به لحاظ قانون‌گذاری یکی از دوران‌های باشکوه برای کشور و ملت ایران به حساب می‌آید.

جواد آرین‌منش عنوان کرد: انتخابات اخیر مجلس سبب اقتدار هر چه بیش‌تر نظام در عرصه‌های بین‌المللی برای دفاع از حقوق ملت ایران شد.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول