اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر سی‌سخت:

پیگیر ساخت شهرک صنعتی سی‌سخت هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر سی‌سخت گفت: با تمام توان پیگیر ساخت شهرک صنعتی که توسط هیئت دولت در سفر استانی دور اول تصویب شد و تاکنون اجرا نشده، هستیم.

پیگیر ساخت شهرک صنعتی سی‌سخت هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت،‌ ابراهیم جهانفکر صبح امروز در جمع اصحاب رسانه و به مناسبت فرا رسیدن روز شوراها اظهار کرد: شورای اسلامی سی‌سخت در چند سال اخیر سعی در رفع بیشتر مشکلات مردم داشته و لحظه‌ای از این مهم دست بر نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: شورای سی‌سخت طرح‌های بسیار مهمی را مصوب کرد که این طرح‌ها توسط شهرداری سی‌سخت اجرا شد و این شهر در مقایسه با گذشته از این حیث پیشرفت‌های خوبی داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر سی‌سخت افزود: حضور اعضای شورای اسلامی شهر سی‌سخت در تمام نشست‌ها و جلسات و شوراهای اداری، شورای فرهنگ عمومی، شورای سلامت و غیره نقش مهم و اساسی را در تصویب مصوبات شهرستان دنا داشته است.

وی یاد‌آور شد: انتخاب شورای اسلامی شهر سی‌سخت توسط وزیر کشور وقت در سال 87 به عنوان شورای نمونه کشور نشان از عملکرد مطلوب این شورا در مباحث مختلف دارد.

جهانفکر در مورد مهم‌ترین مصوبات و پیگیری‌های شورای اسلامی شهر سی‌سخت در چند سال اخیر گفت: پیگیری مداوم شهرک صنعتی، پیگیری در خصوص عدم وجود دانشگاه آزاد و پیام‌نور، پیگیری عدم وجود پزشک متخصص در سی‌سخت، پیگیری جاده ارتباطی سی‌سخت یاسوج و سی‌سخت به پادنا و سایر مشکلات شهر سی‌سخت از مهم‌ترین تلاش‌های ما در چند سال اخیر بوده است.

وی در مورد شهرک صنعتی سی‌سخت تصریح کرد: مهم‌ترین طرحی که توسط هیئت دولت در سفر استانی مصوب شد و در دور چهارم این سفر دوباره به تصویب رسید، احداث شهرک صنعتی سی‌سخت بود که به دلیل عدم اجرای این پروژه اکنون به صورت جدی پیگیر این اجرا و عملیاتی کردن این طرح هستیم.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول