اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

پیشرفت شوشتر باید سریع و کارشناسانه باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: شوشتر باید سریع و کارشناسانه در راستای پیشرفت گام بردارد و در این باره باید همه مردم و مسئولان تلاشی جهادی کنند.

پیشرفت شوشتر باید سریع و کارشناسانه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: در ماه‌های گذشته رایزنی‌های بسیار زیادی با مدیران استانی و نماینده ولی‌فقیه در استان برای رفع مشکلات خوزستان انجام شده است و در این‌باره تلاش‌های فرماندار شوشتر و مدیران شهرستان ستودنی است.

وی با اشاره به ثمرات این جلسات خاطر نشان کرد: در این جلسات تاکنون مسائلی مانند آسفالت روگذر پل آیت‌الله جزایری با اعتبار 2 میلیارد ریال، بدنه‌سازی خیابان طالقانی شوشتر با اعتبار 4 میلیارد ریال مصوب شده و در شرایط کنونی نیز در آستانه اجراست.

وی با اشاره به دیگر مصوبات این جلسات برگزار شده تأکید کرد: به دلیل مشکلات شهرداری شوشتر اعتبار 8 میلیارد ریالی برای شهرداری شوشتر از اعتبارات وزارت کشور تأمین شده است که تا پایان هفته آینده به دست شهرداری خواهد رسید و بخشی از مشکلات آن را برطرف می‌کند.

سلیمانی با اشاره به اینکه رفع مشکلات ترافیکی در دستور کار بوده است، افزود: احداث زیرگذر خیابان کمربندی شوشتر در دستور کار قرار گرفته است و قرار شده تا استاندار 20 میلیارد ریال برای این پروژه اعتبار در نظر بگیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شوشتر تأکید کرد: برای احداث این زیرگذر شهرداری نیازمند پاسخ سریع استعلام‌های دستگاه‌‌های اجرایی برای تعیین مسیر زیرگذر است و دستگاه‌ها در اسرع وقت پاسخ استعلام‌های شهرداری را بدهند و در غیر این صورت از مسئولان امر گلایه‌مند خواهم شد.

سلیمانی تأکید کرد: در روزهای گذشته مصوب شده است که 12 میلیارد ریال اعتبار برای ساحل‌سازی شهرستان شوشتر از محل اعتبارات حوادث غیرمترقبه به شهرستان شوشتر اختصاص یابد و در این باره نیز مقدمات امر فراهم شده است.

امام جمعه شوشتر خاطر نشان کرد: استاندار خوزستان اعتبار 8 میلیارد ریالی برای فعالیت‌های فرهنگی و ... در بخش روستایی در بخش مرکزی و شعیبیه در نظر گرفته است که این اعتبار 5 درصد اعتبارات در نظر گرفته شده در استان است و امیدواریم این اعتبارات افزایش یابد.

سلیمانی تأکید کرد: اعلام این مسائل از تریبون نماز جمعه به عنوان تعهد نهاد نماز جمعه برای اجرای آنها نیست بلکه بنا بر اعتماد انجام شده بر قول مساعد و قطعی مسئولان استانی در این باره اقدام شده و این اطلاع‌رسانی انجام شده است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول