اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای دور دوم انتخابات دزفول:

شایعه‌سازان دزفول را هدف گرفته‌اند

خبرگزاری فارس: کاندیدای دور دوم انتخابات دزفول گفت: آنهایی که امروز دست به شایعه‌سازی می‌زنند تنها دزفول را نشانه گرفته‌اند.

شایعه‌سازان دزفول را هدف گرفته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، محمد‌علی قاسمی صبح امروز در مسجد شهید توتونچی اظهار داشت: در شرایط کنونی باید جامعه در فضایی آرام برای تصمیم‌گیری حساس برنامه‌ریزی کند و شایعه‌سازی تنها آینده شهر را نشانه‌گرفته است.

وی با اشاره به تخریب‌ها و شایعات صورت گرفته در خصوص خود اعلام کرد: آنهایی که دست به شایعه پراکنی می‌زنند، دزفول را مورد هدف خود قرار داده و بایستی در آخرت پاسخگوی خدا و مردم فهیم دزفول باشند.

قاسمی با اشاره به اینکه مردم باید در انتخابات مشارکت فعال داشته باشند، تأکید کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی برای تعیین آینده و سرنوشت شهرستان خود الزامیست.

این کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: در شرایط کنونی کشور به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نیاز دارد و در این باره باید تلاش فعالانه داشته باشیم.

قاسمی تأکید کرد: مردم در انتخاب خود دقت کنند و در این باره بکوشند تا اصلاح را راهی مجلس شورای اسلامی کنند.

وی گفت: طرفداران کاندیداها بایستی اخلاق انتخاباتی و رعایت قانون را سر لوحه قرار داده و خدای ناکرده تخریب یکدیگر بپذیرند، در صورت مشاهده تخلف بدون برخورد و با آرامش مراتب را به مسئولین ذیصلاح گزارش دهند.

وی خاطر نشان کرد: دفاتر تبلیغاتی مردمی بیشتری در سطح شهرستان آماده شده تا اطلاع‌رسانی دقیق و راحت‌تری برای مردم مهیا شود.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول