اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد:

کمپینگ اقامتی جدید در کوه‌گل سی‌سخت احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از احداث کمپینگ اقامتی جدید در منطقه گردشگری کوه‌گل سی‌سخت در آینده نزدیک خبر داد.

کمپینگ اقامتی جدید در کوه‌گل سی‌سخت احداث می‌شود

علی‌رضا ایزدی امروز در حاشیه بازدید از منطقه گردشگری کوه‌گل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت اظهار کرد: کوه‌گل با داشتن جاذبه‌های طبیعی زیبا و مفرح و همچنین دارا بودن پوشش‌های گیاهی متنوع، مرکز و نقطه اصلی گردشگری کهگیلویه و بویراحمد است.

وی در این خصوص تصریح کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر شهر سی‌سخت و به خصوص منطقه کوه‌گل شهره بسیار خوبی در زمینه گردشگری کشور گرفته که می‌توان تأثیر این مهم را در حضور انبوه گردشگران دید و حتی شاهد هستیم در برخی از ایام این منطقه ظرفیت فراوانی گردشگر را ندارد.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد افزود: به منظور پیشرفت و زمینه‌سازی پیشرفت اقتصادی، این منطقه به بخش خصوصی واگذار شده که این برنامه علاوه بر اشتغالزایی برای جوانان می‌تواند تأثیر بسزایی در توسعه گردشگری کوه‌گل و ایجاد امکانات گردشگری داشته باشد.

وی در مورد واگذاری مدیریت گردشگری کوه‌گل به بخش خصوصی عنوان کرد: به جز زنجیر ورودی کوه‌گل که در اختیار خود میراث فرهنگی قرار دارد، تمامی مکان‌ها اعم از کمپینگ‌ها، چشمه ‌میشی و اردوگاه چشمه آب‌سردو به بخش‌های خصوصی و جوانان واگذار شده است.

ایزدی از احداث کمپینگ اقامتی در کوه‌گل سی‌سخت خبر داد و گفت: به منظور احداث زیرساخت‌های گردشگری و توسعه امکانات گردشگری کوه‌گل، احداث این کمپینگ از روزهای آینده آغاز ‌می‌شود و امیدواریم فاز اول آن در سال جاری و فاز دوم آن در سال آینده تکمیل شود.

وی اعتبار این پروژه را 2 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این پروژه در قسمت اندرسای کوه‌گل و به مساحت سه هزار متر مربع بوده که امیدواریم مجموعه ادارات و دستگاه‌های دولتی شهرستان ما را در این امر مهم یاری کنند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول