اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3 ماه نخست سال‌جاری

10 دوره نهضت قرآن آموزی در ایرانشهر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر گفت: در سه ماه نخست سال 91، تعداد 10 دوره نهضت قرآن آموزی در ایرانشهر برگزار می‌شود.

10 دوره نهضت قرآن آموزی در ایرانشهر برگزار می‌شود

مسلم خدابخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در سه ماه نخست سال‌جاری به منظور بسط و گسترش فرهنگ قرآنی و آموزش قرآن کریم و رفع بی‌سوادی قرآن در جامعه، تعداد 10 دوره نهضت قرآن آموزی در ایرانشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره‌ها در بخش‌های روخوانی، روان‌خوانی و مفاهیم قرآن کریم برگزار می‌شود که از این تعداد شش کلاس روخوانی و دو کلاس روانخوانی و دو کلاس مفاهیم سطح یک در حال برگزاری است.

مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر بیان کرد: این دوره‌ها تا پایان فصل بهار ادامه دارد و به افرادی که حد نصاب نمره قبولی را کسب کنند گواهینامه پایان دوره از طرف مؤسسات قرآنی ایرانشهر اهدا می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی زابل نیز از دوره آموزشیار روخوانی و روانخوانی قرآن در شهرستان زابل به همت کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی و مؤسسه قرآنی جنت جوانه‌های سیستان خبر داد.

حجت‌الاسلام محسن عارفی افزود: آزمون پایانی دوره آموزشیار روخوانی و روانخوانی قرآن اردیبهشت ماه امسال با حضور 25 نفر و اساتید قرآنی ممتحن از استان و شهرستان در سه مرحله و در سه رشته قرائت سه‌گانه روش تدریس، احکام و اخلاق به صورت شفاهی و کتبی برگزار شد.

وی ادامه داد: قبول شدگان این دوره ضمن اخذ گواهینامه آموزشیار روخوانی و روانخوانی قرآن به عنوان مربیان دوره‌های عمومی قرائت قرآن در مناطق محروم به تدریس دروس روخوانی و روانخوانی و صحت نماز بکارگیری می‌شوند.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول