اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طرح توسعه کشاورزی

واحدهای نیمه‏تمام کشاورزی در تهران تکمیل می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: در اجرای طرح توسعه کشاورزی، واحدهای نیمه‏تمام کشاورزی در این استان تکمیل می‏شود.

واحدهای نیمه‏تمام کشاورزی در تهران تکمیل می‏شود

سیدمحمد موسوی امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در طرح توسعه کشاورزی مصوب بهمن ماه سال 90 هیئت وزیران بر اهتمام ویژه مسئولان استانی و شهرستانی برای پیشبرد جهادگونه این طرح تاکید بسیاری شده است.

وی ادامه داد: در برنامه‏های مدون طرح توسعه کشاورزی آمده که مسئولیت اجرا در استان بر عهده شخص استاندار و در شهرستان‏ها بر عهده فرمانداران است.

موسوی اضافه کرد: استانداران و فرمانداران بر بهبود روند اجرای طرح توسعه کشاورزی نظارت دارند و اقدامات را در همه مواقع رصد می‏کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به دیگر مصوبه‏های مهم طرح توسعه کشاورزی خاطر نشان کرد: از دیگر مصوبات مهم نشست گذشته ستاد اجرای طرح توسعه کشاورزی استان تهران می‏توان به ضرورت توسعه، تکمیل و احداث مجتمع‏های کشاورزی اشاره کرد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با پشتیبانی دولت زیرساخت‏های خوبی در استان‏های کشور به وجود آمده که از این ظرفیت باید برای پیشبرد اهداف مندرج در برنامه‏های طرح توسعه کشاورزی استفاده کرد.

موسوی با تاکید بر ضرورت تکمیل پروژه‏های کشاورزی نیمه‏تمام گفت: همه پروژه‏های نیمه‏تمام باید همسو با اجرای طرح توسعه کشاورزی در استان تهران تکمیل و راه‏اندازی شود تا به رفع مشکلات ناشی از بیکاری در این استان کمک کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران ادامه داد: در هدف مورد پیش‏بینی در تکمیل پروژه‏های نیمه‏تمام کشاورزی، طرح‏هایی با پیشرفت فیزیکی بیشتر در اولویت امور قرار می‏گیرند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول