اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وابسته به دانشگاه تبریز

عملیات اجرایی و ساختمانی دانشکده کشاورزی اهر آغاز شد

خبرگزاری فارس: با حضور رئیس دانشگاه تبریز و مسئولان محلی ساخت دانشکده کشاورزی اهر وابسته به دانشگاه تبریز از مسیر کمربندی جاده اهر – مشگین شهر آغاز شد.

عملیات اجرایی و ساختمانی دانشکده کشاورزی اهر آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا شهبازی رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر صبح امروز در این مراسم با بیان اینکه برای احداث ساختمان جدید دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر 25 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است، گفت: ساختمان جدید این دانشکده در زمینی به وسعت 160 هزار متر مربع و با زیربنای 3 هزار و 500 مترمربع در سه طبقه شامل 12 کلاس آموزشی، چهار آزمایشگاه، دو کارگاه، نمازخانه، کتابخانه و قرائت‌خانه، سایت کامپیوتری، 17 اتاق اساتید، 13 کادر اداری  احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون 130 دانشجوی دختر و پسر در دو رشته کاردانی تولیدات دامی و صنایع غذایی در این دانشکده مشغول به تحصیل هستند، خاطرنشان کرد: این دانشکده هم‌اکنون از وجود 15 نفر عضو هیئت علمی و بورسیه برخوردار است.

با اجرای این پروژه یکی از خواسته‌های اصلی دانشجویان در خصوص کمبود فضای آموزش، پژوهش و تحقیقاتی محقق می‌شود.

دانشکده کشاورزی اهر در سال 1385 فعالیت خود را در دو رشته علوم دامی و صنایع غذایی در قالب آموزشکده کشاورزی آغاز و از سال جاری نیز به دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی زیر نظر دانشگاه تبریز ارتقا یافته است.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول