اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران:

اصولگرایان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را فریاد می‎زنند‌

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اصولگرایان در سخنان‎شان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را فریاد می‎زنند‌.

اصولگرایان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را فریاد می‎زنند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام علی سعیدی در همایش سوگواره یاس نبوی که در آستان امامزاده عبدالله شهرستان گرگان برگزار شد اظهار داشت: اگر خدا بر شمس و قمر ولایت دارد بنابراین بر انسان نیز ولایت دارد و فوندانسیون ولایت بر مبنای اعتقادات پایه‎ریزی شده است.

وی با تصریح بر اینکه حکومت ولی فقیه یکی از اجزای حکومت خداست اذعان کرد: پیوند عاطفی یکی دیگر از ابعاد ولایتمداری است و کسانی که به خدا ایمان می‎آورند در واقع عاشق خدا هستند چرا که محبت کشش می‎آورد، اما کافی نیست.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: هر چیزی اساسی دارد و اساس اسلام، حُب اهل‎بیت (ع) است و محبت انسان‎ها را وادار به دفاع می‎کند و اگر فردی به درجه‎ای از عرفان رسید که قدرت، عزت، لذت و بقایش در رضایت خدا باشد این به معنای اوج ولایت و محبت است.

سعیدی پیوند رفتاری و عملکردی را از دیگر ابعاد ولایتمداری دانست و متذکر شد: اصولگرایان در سخنان‎شان استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را فریاد می‎زنند، اما واگرایان، استقلال، آزادی جمهوری ایرانی را بر لب زمزمه می‎کنند که یکی شعار جبهه حق و دیگری شعار جبهه باطل است.

وی راهپیمایی مردم را نماد حضور در صحنه عنوان کرد و افزود: اطاعت از فرامین ولایت در عمل شناخته می‎شود و صرف شعار دادن کافی نیست، چنانچه ما می‎بینیم امام آنجا که لازم باشد حتی از آبروی خود برای ولایت می‎گذرد لذا باید ولایت ‎الله در جامعه پیاده شود و اگر ما می‎گوییم از روح‎الله باید تبعیت کرد و یا نوح، عیسی، موسی و ابراهیم نماد ولایت الهی هستند به این خاطر است که آنها ولایت را در عمل ثابت کرده‎اند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: حضرت زهرا (س) از آبرو، فرزندان، اموال و جان خویش در راه ولایت گذشت، حتی از تشییع جنازه‎اش نیز گذشت و بر این باور بود که می‎خواهم در تشییع‎ام فریاد مظلومانه دفاع از ولایت را داشته باشم.

سعیدی اضافه کرد: بی‎بی دو عالم زمانی که احساس کرد از شمشیر علی کاری برنمی‎تابد، بر سر دروازه مدینه گریست چنانکه در کتابی آورده‌اند "اشک زهرا پشتوانه شمشیر علی است" لذا باید اینگونه حق ولایتمداری را ادا کنیم.

وی با تصریح اینکه فاصله خواص بی‎بصیرت در تاخیر شناخت است عنوان کرد: وقتی ابوموسی اشعری بر روی منبر است باید فهمید عمرو عاص کیست، اما وقتی ابوموسی بند را به آب داد و از منبر پایین آمد و عمر و عاص رفت، آن وقت دیگر چیزی قابل جبران نیست.

سعیدی در پایان اذعان داشت: افرادی که در برابر حق تسلیم نمی‎شوند با شلاق باطل مواخذه خواهند شد چرا که اگر ملتی در برابر خدا تسلیم نشود لطف و برکات خدا نیز بر آن جامعه نازل نخواهد شد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول