اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن بومی تیم فوتسال علیصدر همدان:

شانس یارم باشد توانایی بازی در تیم‌های لیگ برتری را دارم

خبرگزاری فارس: بازیکن بومی تیم فوتسال علیصدر همدان گفت: اگر شانس یارم باشد، توانایی بازی کردن در تیم‌های لیگ برتری را دارم.

شانس یارم باشد توانایی بازی در تیم‌های لیگ برتری را دارم

امین وکیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: فوتسال خود را از سال 1385 آغاز کردم، شش سال است وارد فوتسال حرفه‌ای شده‌ام فوتسال را از تیم مقاومت همدان شروع کردم و بعد از آن از تیم علیصدر وارد فوتبال حرفه‌ای شدم.

وی ادامه داد: سه دوره قهرمانی در جام رمضان استان، قهرمانی مسابقات کشوری بسیج و صعود به لیگ برتر استان را در کارنامه دارم.

بازیکن بومی تیم فوتسال علیصدر همدان با بیان اینکه الگوی ورزشی من محمد کشاورز بازیکن تیم ملی فوتسال است، درباره سرمربی تیم "مهدی امینی" گفت: امینی خودش از قبل فوتسال بازی کرده است و اختلاف سنی کمی با بچه‌ها دارد و به همین علت رابطه بسیار خوبی می‌تواند با بازیکنان برقرار کند و این به موفقیت تیم کمک می‌کند ایشان سرمربی زحمت‌کشی است و من ایشان را دوست دارم.

وی ادامه داد: رابطه من با سرمربی و بازیکنان تیم بسیار خوب است و بهترین دوستان من در تیم وحید شا‌نه‌ای و وحید روحی است.

وکیلی درباره حضور در تیم علیصدر گفت: من در لیگ دسته سوم نیز با این تیم بودم و در لیگ مناطق کشور در تبریز با زدن شش گل بهترین گلزن آن دوره شدم.

وی درباره شرایط خود و امکانات باشگاه گفت: شرایط خودم در علیصدر خوب است امسال با توجه به بدنسازی مناسب و تمرینات مداوم در سالن 6 هزار نفری انقلاب و بازی‌های زیاد تدارکاتی من و تمام بازیکنان تیم در شرایط مساعدی هستیم و همه سعی و تلاش بازیکنان این است که امسال سهمیه حضور در لیگ یک را کسب کنیم.

بازیکن بومی تیم فوتسال علیصدر همدان ادامه داد: شرایط و امکانات باشگاه علیصدر در دو ماه اخیر و پس از شرکت در لیگ دسته دوم مناسب شده است.

وی در پاسخ به ادامه همکاری در این تیم گفت: من تا آبان سال 91 با باشگاه قرارداد دارم و اگر از باشگاه‌های لیگ برتری  پیشنهادی دریافت نکنم در تیم علیصدر خواهم ماند، اما در حال حاضر احساس خوشحالی و غرور می‌کنم که تیم کاملاً بومی را تا این دوره از مسابقات بالا آورده‌ایم.

وکیلی درباره سطح لیگ دو و گروه تیم علیصدر گفت: سطح بازی‌ها در لیگ دو با توجه به اینکه امسال سه نماینده از استان البرز و دو نماینده از استان قزوین و یک نماینده از استان اصفهان در گروه علیصدر قرار دارند، بسیار بالا است و هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.

وی ادامه داد: رقیبان اصلی ما در این گروه تیم‌های استان البرز و اصفهان است، اما از قدرت تیم‌های مازندرانی با توجه به حضور پرشور تماشاگران‌شان نمی‌توان گذشت.

بازیکن بومی علیصدر همدان درباره استعدادهای جوانان همدانی گفت: استعداد جوانان همدانی در فوتسال و فوتبال خوب است و فقط نیاز به مدرسه‌های تخصصی فوتسال و توجه به تیم‌هایی که از سنین پایه فوتسال را آموزش می‌دهند، دارند.

وی درباره بازی گذشته تیم خود و بازی این هفته تیم علیصدر ابراز داشت: به نظر من کم تجربه بودن بازیکنان و تشویق مداوم تماشاگران شهرداری نکاء باعث توقف ما در این دیدار خانگی شد. درباره بازی این هفته تیم هم بیمه حدیث قزوین از سه بازی گذشته خود سه امتیاز کسب کرده؛ اما با توجه به اظهارات خود بازیکنان قزوین این تیم نسبت به تیم دیگر قزوین قوی‌تر است، اما ما فقط برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم.

وکیلی درباره حضور هواداران در بازی‌های خانگی تیم ادامه داد: حضور هواداران در بازی‌های خانگی نسبتاً مناسب بوده است، اما نسبت به تیم‌های شمال کشور استقبال کمتری صورت می‌گیرد.

این مسئول متذکر شد: خواهش من از مردم همدان این است که تیم علیصدر را که یک تیم صد درصد بومی است در بازی‌های خانگی تنها نگذارند و با تمام وجود ما را حمایت کنند.

بازیکن بومی علیصدر همدان اذعان داشت: در پایان از سرمربی و سرپرست تیم و مدیرعامل باشگاه سیاحتی علیصدر کمال تشکر و قدردانی را دارم

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول