اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از مجموعه اندیشه‌های ناب

"سیمای زن در اسلام" اثر آیت‌الله مظاهری منتشر شد

خبرگزاری فارس: دفتر دوم از مجموعه اندیشه‌های ناب، با عنوان "سیمای زن در اسلام" اثر آیت‌الله حسین مظاهری،‌ رئیس حوزه علمیه اصفهان منتشر شد.

"سیمای زن در اسلام" اثر آیت‌الله مظاهری منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر آیت‌الله مظاهری، مجموعه چند جلدی اندیشه‌های ناب، کوششی است در راستای تبیین مسائل و معارف دینی که در قالب پرسش و پاسخ تنظیم شده و در هر دفتر از آن، به یکی از موضوعات معارف اسلامی پرداخته می‌شود.

دفتر دوم این مجموعه، به تبیین برخی از جنبه‌های شخصیت زنان، از منظر دین مبین اسلام اختصاص دارد و در آن به پرسش‌های مختلفی در این زمینه پاسخ داده شده است.

این کتاب از هشت فصل اصلی تشکیل شده که در آن، به بیش از 150 پرسش‌ درباره مباحث مختلف مربوط به زنان، توسط آیت‌‌الله مظاهری پاسخ داده شده و دارای موضوعات متنوعی شامل خانه و خانواده، پوشش و حجاب، عفاف، روابط دختر و پسر، ازدواج، زن و اجتماع، زن و شبهات، سؤالات فقهی و پاسخ به برخی پرسش‌های پیرامون کنوانسیون محو کلیه اشکال تبعیض علیه زنان است.

برخورداری از بیانی روان و نیز رعایت اختصار در پاسخ‌ها و هم‌چنین ارائه مستندات پاسخ‌ها در پاورقی‌، از ویژگی‌ اثر حاضر است.

این اثر ارزشمند، به همت مؤسسه فرهنگی مطالعاتی الزهرا(س)، در 128 صفحه و در قطع رقعی، تنظیم شده و به همراه سایر آثار و تألیفات آیت‌الله مظاهری، در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارائه می‌شود.

دفتر نخست از مجموعه اندیشه‌های ناب که در سال 1390، با عنوان سیره و فضائل حضرت زهرا(س)، منتشر شد، ابتدای سال 1391 به چاپ چهارم رسید و وارد بازار کتاب شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیش‌تر یا تهیه این آثار با شماره تلفن 4463671-0311 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول