اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت انتشارات زائر

کتاب «شمیم پارسایی» منتشر شد

خبرگزاری فارس: مسئول انتشارات زائر آستانه مقدسه قم از انتشار کتاب «شمیم پارسایی» با موضوع راهکارهای ارتقای عفت در جوانان خبر داد.

کتاب «شمیم پارسایی» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س)، حجت‌الاسلام والمسلمین صفر فلاحی اظهار داشت: کتاب شمیم پارسایی با نگاهی به منابع اصیل دینی، سیره پیشوایان معصوم(ع) و تجربه تاریخی، رویکرد اعتدالی و عقلانی اسلام در مورد مسائل تربیتی را مورد بازیابی قرار داده است.

وی بیان داشت: این کتاب در چهار فصل مباحثی نظیر اهمیت و جایگاه عفت در اسلام، جوان و عفت، راهکارهای ارتقای عفت در جوانان و وظایف نهاد خانواده و حکومت را مورد بررسی قرار داده است.

مسئول انتشارات زائر با بیان اینکه دشمنان با سرمایه‌گذاری و تمرکز بر روی جوانان اهداف تخریبی خود را دنبال می‌کنند خاطر نشان کرد: تلاش برای شناخت ویژگی‌ها و نیازهای دوره جوانی و ارائه راهکار برای ارتقای سطح عفت‌ورزی و پاکدامنی جوانان جامعه از اهداف تولید این کتاب است.

مسئول انتشارات زائر آستانه مقدسه قم عنوان کرد: در این کتاب همچنین راهکارهای علمی و کاربردی متعددی برای اثرگذاری و عملیاتی کردن ارتقای سطح عفت‌ورزی و دستیابی و تقویت روحیه خویشتن‌داری در دو حوزه عفت و جوان مورد بررسی قرار گرفته است.

وی ابراز داشت: امیدواریم با ارائه این اثر به کارشناسان امور تربیتی، مسئولان و متولیان فرهنگی و خانواده‌ها بتوانیم گام‌های مؤثری در ارتقای عفت‌ورزی و تربیت نسل پاک و عفیف برداریم.

گفتنی است کتاب شمیم پارسایی به قلم رضا اخوی، در قطع رقعی، در هزار نسخه و به همت انتشارات زائر آستانه مقدسه علیهاالسلام منتشر شده است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول