اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی

مجموعه 5 جلدی پرسمان نبوی چاپ و منتشر شد

خبرگزاری فارس: معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از چاپ و نشر مجموعه 5 جلدی پرسمان نبوی از سوی اداره پاسخ‌گویی به سؤالات دینی و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی خبر داد.

مجموعه 5 جلدی پرسمان نبوی چاپ و منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام ‌و‌المسلمین سیدجلال حسینی گفت: پرسمان نبوی عنوان مجموعه‌ای است که برخی از پرسش‌های طرح شده در ارتباط با نبی اکرم(ص) در جلسات پرسش و پاسخ حرم مطهر رضوی را شامل می‌شود.

وی افزود: پیامبر(ص) در ادیان ما قبل، دین پدر و اجداد حضرت محمد(ص)، دوران کودکی و نوجوانی آن حضرت و امی بودن نبی اکرم(ص) سرفصل‌های جلد اول مجموعه پرسمان نبوی است.

وی اظهار کرد: در جلد دوم این مجموعه، مطالبی در ارتباط با جایگاه و منزلت پیامبر اکرم(ص)، بعثت و رسالت پیامبر گرامی اسلام(ص) مطرح شده است.

حسینی با بیان اینکه در در جلد سوم این مجموعه موضوعاتی تحت عنوان خاتمیت پیامبر گرامی اسلام(ص) و عصمت حضرت محمد(ص) گردآوری شده است، ادامه داد: اعجاز نزد پیامبر اعظم و علم غیب پیامبر اکرم(ص) در جلد چهارم و معراج جسمانی و روحانی پیامبر(ص) سرفصل مباحث عنوان شده در  جلد پنجم مجموعه کتاب‌های پرسمان نبوی است.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: این مجموعه 5 جلدی تاکنون در تیراژ 10 هزار جلد به چاپ رسیده است و تا پایان سال جاری این مجموع به 10 عنوان دیگر افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول