اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

عزت اسلام مدیون صبر زهرا (س) است

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: عزت و افتخار اسلام مدیون فداکاری‌ها‌، شجاعت و صبر حضرت زهرا (س) است.

عزت اسلام مدیون صبر زهرا (س) است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی بعد از ظهر امروز در یادواره 52 شهید شهرستان کوهبنان با تسلیت سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام (ص) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: عزت و افتخار امروز اسلام مدیون فداکاری‌ها‌، شجاعت و صبر حضرت زهرا (س) است.

وی بیان داشت: آرامش و آسایش ایران اسلامی مدیون حضرت امام (ره) و شهیدانی است که با لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب و نثار جان خویش انقلاب را بیمه کردند.

متقی افزود: افتخار امروز کشورمان نیز مرهون رهنمودها و توصیه‌های پیامبر‌گونه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و وجود ذی‌وجود این بزرگوار است که کشتی انقلاب را از تمام‌ حوادث و خطرات احتمالی نجات می‌دهد.

وی تصریح کرد: امیدواریم که پرچم این انقلاب با دستان رهبر و مقتدای ما تقدیم حضرت ولی‌عصر (عج) صاحب اصلی انقلاب شود.

به گزارش فارس این مراسم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی خمینی نوه حضرت امام (ره)، فرمانداران شهرستان‌های کوهبنان و راور‌، ائمه جمعه کوهبنان و طغرالجرد، نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی‌، مسئولان بنیاد شهید، مسئولان معادن سنگ‌آهن بافق و جمعی از خانواده‌های معزز شهیدان و ایثارگران در مسجد جامع کوهبنان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی خمینی در بدو ورود به شهرستان کوهبنان با حضور در امامزاده سلیمانشاه و در جوار قبور مطهر شهیدان هشت سال دفاع مقدس و حرم مطهر شهدای گمنام با آرمان‌های بلند شهیدان تجدید عهد و پیمان کرد و به همراه جمعی از مسئولان از مجتمع تفریحی و توریستی ارتفاعات امامزاده بی‌بی عصمت بازدید کرد.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول