اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج بانوان آذربایجان غربی:

جوانان به عفت حضرت زهرا (س) توجه کنند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج بانوان آذربایجان غربی گفت: باید جوانان عفت حضرت زهرا (س) را مورد توجه قرار دهند.

جوانان به عفت حضرت زهرا (س) توجه کنند

ربابه عدلی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن اینکه فرا رسیدن ایام وفات یافتن حضرت زهرا (س) را به مسلمانان تسلیت گفت، اظهار داشت: هم اکنون ما در جامعه با بعضی جوانان پیرامون حجاب مشکل داریم ولی ریشه این مسئله در نبود شناخت کامل از حضرت فاطمه (س) است.

وی تصریح کرد: چنانچه دختران و پسران جوان به طور شایسته حضرت فاطمه و سیره و منش ایشان را بشناسند و آگاه باشند که ایشان ضمن رعایت حجاب و عفاف در زمینه‌های مختلف به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند آنها نسبت به رعایت این هنجار اجتماعی راغب می‌شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: متاسفانه دستگاه‌های فرهنگی در مورد ارائه الگو به جوانان چندان قوی عمل نکرده‌اند ولی انتظار می‌رود در آینده از طریق برپایی مراسم‌های مختلف، برنامه‌های جذاب و متنوع نسبت به جذب جوانان به سمت اولیای الهی تلاش شود تا آنها نیز منش، سلوک و کردار انسان‌های نیک خدا را چراغ راه زندگی خود قرار دهند.

وی ادامه داد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران در ارتباط با شخصیت و جایگاه برجسته حضرت فاطمه (س) بین بندگان خداوند بیانات بسیار شیوایی دارند به طوری که این موضوع عظمت جایگاه حضرت فاطمه (س) را نشان می‌دهد همچنین پیرامون این شخصیت فرهیخته از حضرت محمد (ص) احادیث و روایات زیادی بر جای مانده است که باید در محتوای آنها تامل شود.

مسئول بسیج بانوان آذربایجان غربی اظهار داشت: پیرامون گرامیداشت این ایام برنامه‌های مختلفی در جامعه بسیج بانوان برگزار شد تا از این فرصت به دست آمده برای شناخت زندگی و جامعه پیرامون ایشان گامی هر چند کوتاه برداشته شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول