اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

10 اردیبهشت ماه

نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی صادراتی خوزستان برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی، صادراتی و خدمات فنی مهندسی استان از 10 اردیبهشت ماه در منطقه آزاد اروند خبر داد.

نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی صادراتی خوزستان برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان، امیر حسین نظری اظهار کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه جذب بازارهای عراق و کویت نسبت به تولیدات استان است و به همین منظور گروهی از تجار و بازرگانان این دو کشور برای بازدید از این نمایشگاه دعوت شده‌اند.

وی افزود: با عنایت به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال‌جاری با عنوان سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» این نمایشگاه بی‌شک تأثیر بسزایی بربخش تولید که در حال حاضر مسئله اصلی بخش اقتصاد و صنعت کشور است خواهد گذاشت.

نظری تصریح کرد: یکی از راهکارهای حمایت از تولید ملی و تحقق صادرات، افزایش میزان و تنوع محصولات تولیدی و صادراتی در بازارهای داخلی و خارجی است.

این مقام مسئول تأکید کرد: حمایت از تولید ملی با هدف توسعه صادرات باید به ازای بازارهای هدف خاصی دنبال شود چرا که هر منطقه دارای بازارهای مستقل بوده و با توجه به ویژگی‌های اختصاصی هر بازار سیاستِ‌های حمایتی تولید مؤثر خواهد بود.

نظری در خصوص واحدهای شرکت کننده در این نمایشگاه تصریح کرد: این نمایشگاه در فضایی به مساحت 5 هزار متر مربع پذیرای واحدهای توانمند در زمینه صنایع فلزی، صنایع شیمیایی ، صنایع غذایی و آشامیدنی وکانی غیر فلزی ..... است.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول