اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان اصفهان خبر داد

احتمال افتتاح خانه کشتی کهریزسنگ نجف‌آباد تا پایان سال

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان اصفهان گفت: مراسم کلنگ‌زنی خانه کشتی کهریز سنگ نجف‌آباد با همکاری شهرداری نجف‌آباد و هیئت کشتی استان اصفهان پیش از عید نوروز امسال انجام شد و به احتمال زیاد تا پایان امسال شاهد افتتاح این مرکز رسمی کشتی هستیم.

احتمال افتتاح خانه کشتی کهریزسنگ نجف‌آباد تا پایان سال

داوود شیران امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در خرداد‌ماه سال جاری مراسم افتتاح هم‌زمان دو خانه کشتی و وزنه‌برداری با حضور برخی از مقامات استانی و کشوری هستیم.

وی تأّکید کرد: در مراسم افتتاح خانه کشتی اصفهان به احتمال زیاد وزیر ورزش و جوانان نیز حضور دارد.

رئیس هیئت کشتی استان اصفهان در مورد بودجه‌‌های ساخت خانه کشتی اصفهان با اشاره به اینکه این بودجه توسط یک خیّر ورزش‌دوست به نام اصغر تجدد ساخته می‌شود، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان کار هزینه ساخت‌ این مرکز اختصاصی کشتی مبلغی در حدود 2 میلیارد تومان شود.

وی تأکید کرد: با افتتاح خانه کشتی اصفهان به طور حتم شاهد برگزاری مراسم‌های گوناگونی از جمله میزبانی تیم ملی کشتی، اردو‌های شبانه‌روزی، حمایت از فعالان کشتی و برنامه‌های متنوع دیگری هستیم.

شیران اشاره‌ای به خانه کشتی‌ داران کرد و گفت: به احتمال زیاد این خانه نیز تا دو هفته دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در مورد خانه کشتی شهرضا بیان داشت: با اینکه کلنگ ساخت این خانه در یک سال گذشته انجام شده اما هنوز این خانه به بهره‌برداری نرسیده است.

رئیس هیئت کشتی استان اصفهان در مورد خانه وزنه‌برداری اصفهان با اشاره به اینکه هزینه‌های ساخت این خانه توسط شرکت نفت پرداخت شده است، اظهار داشت: به احتمال زیاد در این مراسم مشترک شاهد حضور برخی از مقامات شرکت نفت نیز باشیم.

وی مکان خانه کشتی اصفهان را در خیابان کاوه عنوان کرد و گفت: هیئت کشتی استان اصفهان از هر گونه امکانات خود برای پیش‌برد اهداف کشتی استان و از جمله جذب استعداد‌های ناب ورزشی بیش‌ترین استفاده را می‌برد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول