اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی خطاب به مدیران دولتی تأکید کرد

رفع مشکلات مردم با خدمت صادقانه

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست برای خدمت صادقانه به مردم و رفع مشکلات آنان بیش‌تر تلاش کنند.

رفع مشکلات مردم با خدمت صادقانه

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمود صلاحی در حاشیه ملاقات هفتگی خود با مردم اظهار داشت: این مردم بر گردن خدمتگزاران خود حق دارند و مسئولان مکلفند در راستای تسهیل و تسریع در امور آنان نهایت جدیت را به عمل آورند چرا که در هر صحنه‌ای که نیاز به حضور آنان بوده است، دِین خود را با آگاهی و بصیرت به نظام اسلامی ادا کردند.

وی حضور حماسی و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 12 اسفند سال گذشته را بیانگر حمایت آنان از نظام اسلامی و تبعیت از مقام معظم رهبری دانست و قدرشناسی نسبت به آن را وظیفه‌ای مهم برشمرد.

استاندار خراسان‌رضوی با تأکید بر برنامه‌ریزی مسئولان برای رفع مسائل پیش روی مردم، گفت: در سال جاری و با توجه به نام‌گذاری آن به عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید برای ارتقای سطح خدمت‌‌رسانی و افزایش رفاه مردم تلاش کرد.

صلاحی خاطرنشان کرد: آن دسته از افرادی که در ملاقات عمومی با مدیران و یا مراجعه به دستگاه‌ های اجرایی بنا به هر دلیلی موفق به اخذ نتیجه مطلوب نشده‌اند با هماهنگی واحد ارتباطات مردمی مستقر در دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات استانداری، در جلسات ملاقات مردمی خواسته و مشکل خود را با استاندار مطرح کنند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول