اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قرائت پیام استاندار خراسان رضوی

پیکر مرحوم حسینی مزینانی پدر 3 شهید در سبزوار تشییع شد

خبرگزاری فارس: مراسم تشییع پیکر مرحوم احمد حسینی مزینانی، پدر بزرگوار سه شهید و دریافت‌کننده نشان ایثار از رئیس‌جمهور، با حضور فرماندار، روسای دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم در سبزوار برگزار شد.

پیکر مرحوم حسینی مزینانی پدر 3 شهید در سبزوار تشییع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، قاسم شعبانی، فرماندار سبزوار در این مراسم پیام استاندار خراسان رضوی را قرائت کرد.

در این پیام آمده است: با نهایت تاثر و تالم در گذشت اسوه تقوی رزمنده هشت سال دفاع مقدس حاج میرزا احمد مزینانی پدر بزرگوار شهیدان والا مقام سید محمد، سید حسن و سید حسین حسینی مزینانی که پر پرواز گشود و سبکبال با دلی آرام، جسمی به خاک و روحی به افلاک سپرد را به سوگ نشستگان آن سفر کرده تسلیت عرض می‌نماییم.

بی گمان روح آن صالح پاک سیرت همواره در کنارمان، یادش جاودانه در خاطرمان و نامش تا ابد به نیکی بر سر زبان‌ها خواهد بود.

ضمن ابراز مراتب همدردی با بازماندگان ارجمند، از محضر باریتعالی آمرزش و غفران واسعه برای آن فقید سعید و همجواری با فرزندان رشیدش در بهشت برین را مسالت دارم.

فرماندار سبزوار نیز در این مراسم در سخنانی ولایت‌مداری و عینیت بخشیدن به مفهوم ایثارگری را بارزترین ویژگی مرحوم حسینی مزینانی عنوان کرد و اظهار داشت: حضور در جبهه‌های جنگ تحمیلی و تقدیم سه فرزند برومند به انقلاب اسلامی خود بهترین گواه بر این ادعاست.

پیکر مرحوم حسینی برای تدفین به زادگاهش، روستای مزینان، انتقال یافت. 

انتهای پیام/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول