اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اردویی راهیان‌نور سپاه بیت‌المقدس کردستان:

مصوبات جلسات ستاد راهیان‌نور اجرایی شود

خبرگزاری فارس: مسئول اردویی راهیان‌نور سپاه بیت‌المقدس گفت: مصوبات بیشتر جلسات ستاد راهیان‌نور به ویژه در بحث پشتیبانی و ایجاد زیرساخت‌ها عملیاتی نمی‌شود که مسئولان باید زمینه اجرای آن را فراهم کنند.

مصوبات جلسات ستاد راهیان‌نور اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرهاد غلامی در دومین جلسه اعضای ستاد پشتیبانی اردوهای راهیان نور استان که در سالن دولت استانداری تشکیل شد، اظهار کرد: راه‌اندازی و تقویت اردوهای راهیان نور غرب کشور در طول چند سال اخیر مورد توجه بسیاری از مسئولین کشوری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تقویت و توسعه این اردوها تاثیرات بسیاری را به دنبال دارد، گفت: حضور گسترده اقشار مختلف مردم از اقصی نقاط کشور در این استان نگاه امنیتی استان را کاملا برطرف خواهد کرد.

مسئول سازمان اردویی و گردشگری راهیان نور سپاه بیت‌المقدس خواستار اجرایی شدن کامل مصوبات جلسات از سوی اعضا شد و گفت:‌ بحث اردوهای راهیان نور تنها مختص به یک ارگان و یا نهاد نیست و برای اجرا و نهادینه شدن این مهم نیاز به همکاری و تعامل همه دستگاه‌های ذیربط دارد.

غلامی تصریح کرد: اجرایی شدن تعهدات جلسات راهیان‌نور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و زمینه تحقق اختصاص سهمیه‌های ابلاغی به استان را میسر می‌سازد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان نیز در این جلسه پذیرایی از مهمانان شهدا را افتخار بزرگی دانست و گفت: مردم استان کردستان مردمانی مهان‌نواز هستند ولی در بحث زائران راهیان نور به عنوان مهمانان شهدا باید سنگ تمام بگذاریم.

خسرو ساکی اضافه کرد: آموزش و پرورش استان همچون سنوات گذشته در این زمینه با تمام توان تلاش می‌کند.

وی تصریح کرد: بعد از پایان امتحانات خرداد ماه در بحث اسکان زائران در مدارس عادی و شبانه‌روزی استان هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان با بیان اینکه انفاس قدسی شهدا در جوانان تاثیرگذار بوده و موجب ایجاد تحول در آنان می‌شود، از دست‌اندرکاران اردو‌های راهیان نور خواست با اعتقاد قلبی این برنامه را اجرا کرده و اهداف آن را برای دانش‌آموزان برجسته‌سازی و بیان کنند.

وی همچنین تجدید خاطرات حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس و زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدای گرانقدر را از اهداف دیگر اردوهای راهیان نور بیان کرد و ادامه داد: معرفی الگوهای پایداری و از خودگذشتگی سبب می‌شود تا دانش‌آموزان و نسل جوان الگوهای واقعی عصر حاضر که همان رزمندگان اسلام هستند را بشناسند و آنان را سرمشق خود قرار دهند.

ساکی در پایان ادامه داد: باید در تشریح این برگ از تاریخ انقلاب اسلامی به بیان دستاوردهای دفاع مقدس و پایداری ملت ایران در دفاع از کیان جمهوری اسلامی اشاره شود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول