اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش کنگان:

خیران مدرسه‌ساز نقش مهمی در پیشرفت تحصیلی دارند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش کنگان گفت: خیران مدرسه‌ساز نقش مهمی در پیشرفت تحصیلی دارند.

خیران مدرسه‌ساز نقش مهمی در پیشرفت تحصیلی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان عباس شریف بعد از ظهر امروز در مراسم تقدیر از خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار در کنگان اظهار داشت: خیران مدرسه‌ساز نقش مهمی در پیشرفت تحصیلی دارند و مشارکت این عزیزان امر مهمی در نظام آموزشی است.

وی افزود: خیران مدرسه‌ساز در کنگان تلاش و فعالیت خوبی داشته‌اند و با همکاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس به موفقیت‌های بزرگی رسیده‌اند.

رئیس آموزش و پرورش کنگان با تجلیل از اقدام ارزشمند خیران، کار ارزشمند آنها را در راستای ارتقاء سطح آگاهی و تکریم مقام و منزلت والای علم و دانایی برشمرد و آنها را از یاوران آموزش و پرورش دانست.

شریف به همراهی و مساعدت خیرین در سنوات مختلف تحصیلی اشاره کرد و آن را عاملی در مسیر ارتقاء سطح کیفی و کمی اهداف آموزش و پرورش منطقه برشمرد.

 امام جمعه کنگان نیز با ذکر احادیث و روایات مختلف به کار نیک و اجر و پاداش خیرین نزد خداوند اشاره کرد و کار نیک آنان را در راه کمک به علم و دانش ستود.

حجت‌الاسلام محمود محمودی اظهار داشت: در احادیث و روایات مختلف به اهمیت این کار ارزشمند اشاره و تأکید شده و کسانی که اموال خود را در راه خیر صرف نکنند؛ سوءظن نسبت به اموال خود دارند و باید این امر نیک و پسندیده در جامعه نهادینه شود تا همه در این راه مشارکت داشته باشند.

وی یادآور شد: آموزش و پرورش به نوعی با تمام خانواده‌ها ارتباط دارد و تقویت این نهاد موجب رشد جامعه می‌شود و همگان موظف به همکاری با آموزش و پرورش هستند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول