اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

نیروی معنویت از دستاوردهای انقلاب صیانت می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: ارتقای بصیرت و معنویت در سپاه موجب ارتقای ولایت‌مداری نیروهای سپاه خواهد شد.

نیروی معنویت از دستاوردهای انقلاب صیانت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار ظهر امروز در جمع خبرنگاران که به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی حاضر شده بود، اظهار داشت: عقبه ایدئولوژیک جمهوری اسلامی ایران و هم‌چنین پیشرفت‌های علمی ایران به ویژه در زمینه علوم استراتژیک موجب ترس و وحشت بسیاری از دشمنان شده و دنیای غرب امروز دچار تزلزلی عمیق شده است.

رستگار به بخشی از برنامه‌های هفته گرامیداشت عقیدتی و سیاسی در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اشاره و بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران با تأکید بر دین و معنویت امروز در دنیا الهام‌بخشی و نقش‌آفرینی می‌کند و لازم است در این راستا به اندیشه‌های بزرگانی هم‌چون شهید مطهری بیش‌تر پرداخته شود.

وی با اشاره به "نقش نهاد عقیدتی و سیاسی در ارتقای معنویت سپاه و بسیج"، ابراز داشت: پیش از انقلاب به علت نبود معنویت در ارتش و نیروهای نظامی کشور همواره این نیروها با شکست مواجه می‌شدند، اما پس از انقلاب نیروهای مکتبی نظامی کشورمان با استفاده از عنصر معنویت توانسته‌اند به خوبی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کنند.

این مسئول ادامه داد: ارتقای بصیرت و معنویت در سپاه موجب ارتقای ولایتمداری نیروهای سپاه خواهد شد که لازم است برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب این دو عنصر در نیروهای نظامی کشورمان هم‌چون سپاه تقویت شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه سپاه برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی در تمام دنیا تشکیل شده، اضافه کرد: در گذشته صدور اندیشه‌های اسلامی به تمام دنیا آرزویی بلند پروازانه بود اما پس از بیداری اسلامی باید از اندیشه‌های اسلامی ایجاد شده در دیگر کشورها پاسداری کرد.

رستگار با اشاره به سرکوب کردن دین و معنویت توسط نظام غرب طی 400 سال گذشته، تصریح کرد: اندیشمندانی همانند شهید مطهری به خوبی پایه‌های اعتقادی نظام را به خوبی شرح داده‌اند.

وی با اشاره به نام‌گذاری روز شهادت شهید مطهری به عنوان روز عقیدتی و سیاسی، اذعان داشت: کتاب‌های شهید مطهری بسیار راه‌گشا و منابعی ارزشمند هستند و امروز اندیشه شهید مطهری در غرب به سرعت در حال گسترش است و بسیاری از تفکرات غربی تحت تأثیر کتاب‌های شهید مطهری قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول